مصرف انواع فرآورده های نفتی در کرمانشاه کاهش یافت

روند مصرف انواع فرآورده های نفتی در 6 ماهه نخست امسال در استان کرمانشاه کاهشی بوده است.

 

به گزارش شانا٬ سید رمضان هاشمی٬ مدیر منطقه پخش فراورده های نفتی کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: مصرف بنزین این استان در نیمه نخست امسال ۲۳۴ میلیون و ۳۴۹ هزار لیتر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش داشته است.

هاشمی گفت: مصرف نفت سفید با ۲۷ میلیون و ۳۳۸ هزار لیتر، نفت گاز با ۳۳۱ میلیون و ۱۴ هزار لیتر و نفت کوره نیز با ۲۵۸ میلیون و ۴۳۰ هزار لیتر نسبت به ١٨٦ روز نخست سال گذشته، روندی کاهشی داشته است.

وی کاهش مصرف نفت سفید استان کرمانشاه در ۶ ماه نخست امسال را در مقایسه با بازه زمانی سال گذشته، ۳۱ درصد و این کاهش مصرف را برای نفت گاز ۱۳ درصد اعلام کرد.

به گفته مدیر منطقه پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه، نفت کوره مصرفی این استان نیمه نخست امسال نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ٣٢ درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در شهریورماه امسال که همزمان با موج سوم مسافرت ها بود، مصرف بنزین چهار درصد افزایش داشت اما مصرف سایر فرآورده ها با کاهش محسوسی مواجه بوده است.

هاشمی مصرف بنزین را در شهریورماه امسال ۴۱ میلیون و ۴۷۴ هزار لیتر و مصرف آن را در شهریورماه سال قبل ۴۰ میلیون و ۳۵ هزار لیتر اعلام کرد.

کد خبر 270095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =