برگزاری 10 هزار ساعت دوره‌های آموزشی برای کارکنان منطقه پخش ساری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : در نیمه نخست امسال، ۹ دوره تخصصی و ۱۱ دوره عمومی آموزشی برای کارکنان و کارآموزان منطقه ساری برگزار شد.

به گزارش شانا، حسینعلی طالبی با بیان این که حیات سازمانها به دانش، آگاهی و مهارتهای گوناگون و جدید وابسته است، اظهارکرد : همه ساله دورههای آموزشی متنوع با هدف ارتقای سطح کیفی مهارتهای فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری برگزار می شود و از ابتدای سال تاکنون ۲۰ دوره آموزشی برای کارکنان رسمی، قرارداد مدت معین و پیمانکاری برگزار شد.

طالبی برگزاری این دوره های آموزشی را پویا کردن کارکنان در نیل به اهداف سازمان دانست و عنوان کرد: در نیمه نخست امسال، ۹ دوره تخصصی برای تعداد ۱۷۹ نفر در ۱۴۶ ساعت و مجموع ۲ هزار و ۹۱۶ نفر ساعت و ۱۱ دوره به صورت عمومی برای تعداد ۵۰۲ نفر در ۶۰ ساعت و مجموع ۲ هزار و ۶۳۴  نفر ساعت توسط واحد آموزش منطقه ساری برگزار شده است.

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری، وی ادامه داد: برای ۲۰ نفر از کارآموزان دانشگاهی معادل چهار هزار و ۸۰۰ نفر ساعت دوره آموزشی برنامه ریزی و اجرا شد.

طالبی اضافه کرد: با برنامه ریزی و توجه جدی به مبحث آموزش، درصد موفقیت فرد و سازمان بالاتر می رود و منطقه ساری در این زمینه با برگزاری دورههای آموزشی مستمر، متنوع و تخصصی تلاش خیره کننده ای داشته است.

کد خبر 270097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =