۱۵۰ سازنده ایرانی تجهیزات نفت تجلیل شدند

همایش تجلیل از سازندگان و تامین کنندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت برای اولین بار در کشور با حضور بیش از 150 شرکت در شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شانا، شرکت پالایش نفت تهران این همایش را بر اساس برنامه استراتژیک شرکت و با هدف حمایت از ساخت داخل در راستای اقتصاد مقاومتی و رویکرد حمایت از تولید داخلی، به همراه صرفه اقتصادی و قطع وابستگی به خارج از کشور برگزار کرد.

در این گردهمایی محمدرضا خلیلی، مدیر بازرگانی شرکت پالایش نفت تهران با اعلام حمایت پالایشگاه از سازندگان داخلی و تامین کنندگان کالا اعلام کرد: ایجاد تعامل دو سویه در مسیر تعالی و پیشرو بودن در صنعت از اهداف این شرکت است.

وی در ادامه یکی از کارهای مهم صورت گرفته را شناسایی  ذینفعان و نیاز آنها اعلام کرد و گفت: نتیجه این کار ارزیابی شرکت ها بر اساس توانمندی و تدوین دستورعمل های لازم در این مورد بوده است.

خلیلی، فرصت ایجاد شده برای افزایش ارتباط بین سازندگان داخلی و تامین کنندگان کالا را از نقاط قوت این گردهمایی دانست.

تامین کنندگان کالا با سازندگان داخلی همکاری کنند

در ادامه رضا خیامیان، رئیس انجمن سازندگان صنعت نفت (استصنا) با اشاره به برگزاری این نوع گردهمایی برای اولین بار در کشور اظهار امیدواری کرد با اجرای این برنامه ها بتوان به تعاملات خوبی بین سازندگان و تولیدکنندگان در داخل دست یافت.

وی درباره  کیفیت محصول تولید داخل گفت: سازندگان داخلی و خارجی هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و با حمایت شرکت ها در زمینه کاهش زمان پرداخت ها، آزادسازی ضمانت ها، سرعت جوابدهی در مسائل فنی و تایید کالاها می توان از سازندگان داخلی حمایت کرد.

رئیس انجمن سازندگان صنعت نفت (استصناء) در پایان خواستار همکاری تامین کنندگان کالا با سازندگان داخلی شد.

نفوذ به بازارهای بین المللی نیازمند فراگیری دانش جهانی است

بابایی مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران درباره هدف از برگزاری همایش تجلیل از سازندگان و تامین کنندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت گفت: پالایشگاه تهران سازمانی استراتژی محور است و این گردهمایی بر اساس برنامه های بهبود مدیریت بازرگانی پالایشگاه برگزار شده است.

وی با اشاره به این که رویکرد جهان امروز مشتری مداری است، گفت: برای نفوذ در بازارهای بین المللی نیازمند فراگیری دانش جهانی هستیم.

مدیرعامل پالایشگاه تهران ادامه داد: آرزوی ما این است که روزی به کشورهای خارجی برویم و در صنایع کشورها ی خارجی تجهیزات ساخت ایران را ببینیم و  با افتخار به آن بنگریم و بگوییم که این تجهیزات ساخت کشورمان ایران است.

رمز موفقیت سازندگان داخل، کیفیت محصول، تعهد زمان تحویل و رقابت سالم است

در پایان حسین ایزدی، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پالایش نفت تهران به سه نکته مهم کیفیت محصول، متعهد بودن به زمان تحویل و رقابت سالم با دیگر سازندگان اشاره کرد و گفت: این سه عامل رمز موفقیت و پیشرفت تولید کنندگان داخل است که امیدواریم بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مراسم اهدای تندیس یادبود به 20 شرکت برتر از میان 150 شرکت که بهترین عملکرد را در چند سال گذشته با توجه به شاخص های تعهد، کیفیت و پاسخگویی در برابر محصول تولید شده داشتند، برگزار شد.

این مراسم روز هفتم مهرماه در شرکت پالایش نفت تهران برگزار شد.

کد خبر 270101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =