پالایشگاه آبادان ۴ درصد بیش از برنامه فرآورده نفتی تولید کرد

مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان گفت: با وجود موانع پیش رو، پالایشگاه آبادان پارسال توانست چهار درصد بیش از برنامه فرآورده‌های نفتی تولید کند.

به گزارش شانا، حبیب ا... ابوالحسینی چهارشنبه (هفتم مهر ماه) در آیین برگزاری جشن موفقیت‌های سیستمی سال 94 شرکت پالایش نفت آبادان افزود: این مراسم با هدف قدردانی از کارکنان نمونه نظام پیشنهادها، سیستم‌های مدیریتی،اچ اس یی، عملیات غیرصنعتی و ادارات موفق در کسب مقام برتر برگزار شد.

این مراسم با اهدای لوح تقدیر به 50 نفر از کارکنان نمونه برگزیده نظام پیشنهادها، سیستم‌های مدیریتی،اچ اس یی و عملیات غیرصنعتی و ادارات موفق در کسب مقام برتر ازجمله حراست، روابط عمومی و منابع انسانی به نمایندگی از تمامی تلاشگران شرکت پالایش نفت آبادان به پایان رسید.

برتری حراست در حوزه حفاظت پرسنلی، مقام اول نظام پیشنهادها در میزان سودآوری، کسب جایگاه برتر  اچ اس یی، رتبه نخست در هفتمین جشنواره روابط عمومی های برتر صنعت نفت در بخش ارتباطات الکترونیک و همچنین تمدید تمامی گواهینامه‎های ملی و فراملی از جمله موفقیت های سیستمی و عملیاتی شرکت پالایش نفت آبادان در سال 1394 است.

پالایشگاه نفت آبادان، بزرگترین پالایشگاه ایران است که در شهر آبادان استان خوزستان دارد. ساخت این پالایشگاه در سال ۱۲۹۱ به پایان رسید و تا آغاز جنگ ایران و عراق در سال ۱۳۵۹ بزرگترین پالایشگاه دنیا با ظرفیت تصفیه ۶۲۸ هزار بشکه در روز بود.

این پالایشگاه تا سال ۱۹۷۳ به دست شرکت‌های نفتی خارجی اداره می‌شد تا این که در این سال به شرکت ملی نفت ایران تحویل داده شده است.

پالایشگاه آبادان به وسیله خطوط لوله به چندین میدان نفتی و بندر ماهشهر متصل شده است. خط لوله‌ای هم از آبادان به سمت تهران می‌آید و سپس در طول مرزهای شمالی کشور از مشهد تا تبریز امتداد می‌یابد.

 

 

کد خبر 270102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =