حراست از دستاوردهای دفاع مقدس وظیفه همگانی است

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی با حضور در مقبره الشهدای وزارت نفت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان٬ دفاع مقدس گفت: حفظ و حراست از دستاوردهای این دلاورمردان وظیفه همگان است.

به گزارش شانا٬ سلبعلی کریمی با بیان این مطلب افزود:‌ پیوست دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم را باید نهضت مقاومت نامید.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند دنیای استکبار در برابر دین ما ایستاد و رزمندگان در برابر همه دنیای آنها ایستادگی کردند و این همان مقاومت حق در برابر باطل است.

وی اظهار کرد: در آن روزهای سخت سرمایه ما ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) بود که رزمندگان را قادر ساخت تا با ایستادگی در برابر هجمه های استکبار پیروزی حق علیه باطل را رقم بزنند.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در خصوص برپایی نمایشگاه یاد یاران گفت: برگزاری نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس یادآور خاطره مردان و زنانی است که هیاهوی دنیا و قیل و قال آن را با ایثار و رشادت های خود٬ صادقانه و مخلصانه گذاشتند و گذشتند تا میهن اسلامی مان٬ باورها و اعتقادات ما پابرجا بماند و نهضت عاشورایی ادامه یابد٬ چراکه آن روزها تجلی صداقت٬ ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان بود.

کریمی یاد و خاطره شهدای اسلام را گرامی داشت و در ادامه حفظ و حراست از دستاوردهای این دلاورمردان را وظیفه همگان دانست.

وی افزود: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و صیانت از امانت و دستاوردهای ایثارگران در هر جایگاه و مقامی که باشیم در سایه تلاش های دولت خدمتگزار، انشاالله به همه اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست خواهیم یافت.

کریمی به ایثار و از خود گذشتگی سربازان مدافعان حرم اشاره کرد و بیان داشت: عالم محضر خداوند است٬ مصداق آیه شریفه مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکردهاند) و این امانت متعلق به مومنانی است که در راه تحقق اراده خداوند از جان خود و از ودیعه ای که خداوند نزد آنها قرار داده می گذرند.


کد خبر 270109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =