هفتمین دوره مسابقات سراسری امدادگران صنعت گاز پایان یافت

هفتمین دوره مسابقات سراسری امدادگران شرکت ملی گاز ایران با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش شانا، در مراسم اختتامیه ای که امروز (چهارشنبه، هفتم مهرماه) با حضور فرماندار سرعین، مدیران عامل شرکت های گاز آذربایجان شرقی، گیلان، مسئول دبیرخانه کشوری مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایران، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل و جمعی از مدیران و تیم های شرکت کننده در سالن ورزشی فجر شهرستان سرعین برگزار شد، فیروز خدایی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل، هدف از برگزاری این رویداد عملی-ورزشی را حفظ آمادگی جسمانی و افزایش توان نیروهای امدادی در مواجهه با شرایط بحرانی عنوان کرد.
 
وی با بیان این که این دوره از مسابقات میزبان 25 شرکت گاز استانی بوده است، افزود: امدادگران شرکت کننده در هفت رشته شامل آزمون علمی، ابزار شناسی، بلومن، دومیدانی، نصب کنتور و رگولاتور، اطفای حریق و... در قالب 31 تیم به رقابت پرداختند. 
 
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل در پایان ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی امدادگران در اقصی نقاط ایران اسلامی، ابراز امیدواری کرد شرکت گاز استان اردبیل میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات بوده باشد.
 
در ادامه، شکورنیا، مسئول دبیرخانه کشوری مسابقات امدادگران شرکت ملی گاز ایران، میزبانی استان اردبیل را در سطح بسیار مناسب ارزیابی کرد و گفت: میزبانی 31 تیم مستلزم مدیریت و برنامه ریزی گسترده ای است که مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان اردبیل در این دوره از مسابقات به نحو شایسته ای از انجام این مهم سربلند بیرون آمدند.
 
در پایان این مراسم تیم های اردبیل الف، قزوین و اردبیل ب، بعنوان تیم های نخست تا سوم هفتمین دوره مسابقات سراسری عملیاتی-ورزشی امدادگران شرکت ملی گاز ایران کاپ و مدال های خود را دریافت کردند.
کد خبر 270119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =