تعمیرات اساسی واحدهای فرآورشی پالایشگاه گاز بیدبلند پایان یافت

تعمیرات اساسی واحدهای پالایش گاز 200 و 500 شرکت پالایش گاز بیدبلند براساس برنامه زمان بندی تعریف شده پایان یافت.

علی محمد پوررضا، مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند، امروز (شنبه، دهم مهرماه) در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: عملیات تعمیرات اساسی و بازرسی فنی واحدهای پالایش گاز 200 ،500، دیگ های بخار شماره 3 و 4 و آب مقطرسازی این پالایشگاه براساس برنامه زمان بندی برای آماده سازی و استمرار فرآورش پایدار گاز در فصل زمستان به پایان رسید.
 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند درباره سیاست های اقتصاد مقاومتی و تامین قطعات یدکی ساخت داخل گفت: بیشتر قطعات یدکی بخش های مختلف از جمله مکانیک، برق و ابزار دقیق از سازندگان داخلی تامین شده است که این سیاست با هدف حمایت از تولید داخل تا قطع وابستگی و خودکفایی کامل ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به فعالیت های موثر انجام شده در بازه زمانی تعمیرات اساسی در جهت حفاظت از محیط زیست عنوان کرد: تعمیرات اساسی مشعل اسیدی و کوره H1 با هدف اطمینان از عملکرد مناسب این تجهیزات در حفاظت از محیط زیست انجام شد.
 
پوررضا ادامه داد: همچنین تعدادی از پیشنهادات اصلاحی کارکنان شرکت که در روند افزایش تولید گاز موثر بود نیز عملیاتی شد.
 
مدیرعامل شرکت پالایش گاز بیدبلند یادآور شد: با پایان تعمیرات اساسی واحدهای پالایش گاز این شرکت، آمادگی کامل خود را برای دریافت خوراک اعلام می کنیم و امیدواریم امسال نیز همچون سال های گذشته در تامین انرژی پاک و آسایش هموطنان موفق باشیم.

شرکت پالایش گاز بیدبلند به عنوان نخستین پالایشگاه گاز خاورمیانه در ١٨ کیلومتری شمال آغاجاری، ٣٢ کیلومتری غرب بهبهان و ٣٥ کیلومتری شرق میانکوه در استان خوزستان قرار دارد.

کد خبر 270137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =