۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹
  • کد خبر: 270150
مرکز تلفن ناحیه فنی تبریز راه اندازی شد

عملیات نصب، راه اندازی و بهره برداری از مرکز تلفن MX-1 (FULLIP) و شبکه دیتای Data ناحیه فنی تبریز انجام شد.

علی امینی، مسئول مراکز و شبکه های تلفن منطقه شمال غرب به خبرنگار شانا گفت:مرکز تلفن MX-1(FULLIP) و شبکه Data ناحیه فنی تبریز به عنوان نهمین مرکز اداری و عملیاتی منطقه شمال غرب به شبکه سراسری دیتا Data و voice وزارت نفت پیوست.  

وی، پشتیبانی خطوط در بستر IP بی سیم (Data)، دیجیتال (DTS) و آنالوگ (ATS) همچنین ارتباط با شبکه گسترده مخابرات کشور (ISDN) از طریق بستر PRI و خطوط شهری را از مزایای مهم این مرکز اعلام کرد و گفت: قابلیت‌های فوق در انجام عملیات بهره برداری بدون وقفه و ارتباط تلفنی سریع با مراکز انتقال نفت سطح کشور حائز اهمیت است.

امینی ادامه داد:اتصال ناحیه فنی تبریز و تاسیسات همجوار به شبکه گسترده نفت (WAN) از طریق IP (E1) برقراری ارتباط ایمن و سریع با سرورهای سیستم اتوماسیون اداری، جامع پرسنلی، مالی و ترابری و حذف مکاتبات سنتی و انجام مکاتبات به صورت آنی با مرکز منطقه و مراکز تابعه را به همراه دارد.

به گفته مسئول مراکز و شبکه های تلفن شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال غرب، همه اقدام‌ها ازسوی کارشناسان ستادی و معاونت مخابرات منطقه انجام شده است.

مرکز منطقه شمال غرب در استان زنجان و در شمالی‌ترین نقطه شهر زنجان واقع شده است و یکی از مناطق 12 گانه عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است.

کد خبر 270150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =