گازرسانی به 355 روستای استان کردستان در دولت یازدهم

طرح های گازرسانی به 355 روستای استان کردستان در دولت یازدهم به بهره برداری رسیده است.

سید امیر رضوی، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در گفتگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: این تعداد روستا، 34 درصد مجموع روستاهای سطح استان را به خود اختصاص داده است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: هم اکنون 28 شهر از 29 شهر استان و یکهزار و 36 روستا از یکهزار و 503 روستای استان که قابلیت گازرسانی را دارند از مزایای گاز بهره مند شده اند.
 
وی ادامه داد: از تعداد یکهزار و 36 روستای متصل به شبکه سراسری استان کردستان، 48 روستا در هفته دولت امسال از مزایای گاز برخوردار شده اند.
 
به گفته رضوی، شهر اورامان نیز به عنوان آخرین شهر با قابلیت گازرسانی در سطح استان در هفته دولت پارسال تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفت.
 
رضوی با بیان این که این شرکت همواره خدمات گازرسانی به روستاها را در دستور کار داشته است، اظهار کرد: هم اکنون در مجموع، 127 هزار و 473 مشترک روستایی تحت پوشش شبکه سراسری گاز قرار دارند.
 
وی افزود: افزون بر پروژه های یادشده، هم اکنون طرح های گازرسانی به 54 روستا در دست اجراست و با بهره برداری از این طرح ها تا پایان امسال، تعداد روستاهای متصل به شبکه گاز استان به یکهزار و 90 روستا افزایش خواهد یافت.
 
کد خبر 270152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =