قهرمان لیگ برتر مقابل نفت زانو زد

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با شکست قهرمان لیگ برتر قدم بلندی در جام حذفی باشگاه های ایران برداشت.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اهواز از مرحله یک سی و دوم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران میهمان تیم فوتبال استقلال خوزستان بود که توانست حریف اهوازی خود را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

شاگردان داریوش یزدی در اهواز یک بازی منطقی را به نمایش گذاشتند و با اداره بازی موفق شدند با نتیجه یک برصفر قهرمان لیگ برتر شکست دهند تا شگفتی ساز این مسابقات لقب گیرند.

گل تیم نفت گچساران را در این بازی، مهاجم ریز نقش این تیم کوشا بهایی پور در دقیقه 58 از روی پاس زیبای حسین حجازی به ثمر رساند تا  نفتی‌ها با این یک گل که اندوخته ارزشمندی بود این بازی را به سود خود پایان برساند.

پس از به ثمر رسیدن گل برتری نفتی‌های گچساران، تیم استقلال خوزستان که در شوک فرو رفته بود چند حمله ناقص را روی دروازه زرین ساعد ترتیب داد که نه تنها خطری دروازه نفت گچساران را تهدید نکرد بلکه در ضدحمله‌ها موقعیت‌های خوبی نصیب تیم شگفتی ساز نفت و گاز گچساران شد تا این‌که قهرمان فصل قبل لیگ برتر حرفی برای گفتن نداشته باشد، تا تیم برتر این دیدار به مرحله یک شانزدهم صعود کند.  

ترکیب تیم نفت گچساران:  

هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری، عبدالکریم شاوردی، نبی الله اسدی، عماد قاسمی، حسین حجازی، فرید طالقانی، کوشا بهایی پور، ساسان شیرمردی، علی کرمی و محمدرضا مظاهری

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله بعدی  به مصاف تیم راه آهن یزدان خواهد رفت که با قرعه کشی مکان آن بازی مشخص خواهد شد.

کد خبر 270163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =