۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
  • کد خبر: 270166
یزدی : بازی شطرنجی را از قهرمان لیگ بردیم

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برد در جام حذفی مقابل قهرمان لیگ برتر را به مردم خونگرم گچساران تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار شانا،داریوش یزدی پس از پیروزی دلچسب تیمش در بازی جام حذفی مقابل استقلال خوزستان گفت: ما استقلال خوزستان را خوب می شناختیم چرا که چندی پیش با این تیم بازی کرده بودیم و با توجه به آنالیز خوبی از نحوه بازی این تیم در همه نقاط زمین و پست ها ، راه ضربه زدن به این تیم خوب لیگ برتری را می دانستیم .  

 سرمربی نفت و گاز گچساران افزود : بعد از آنکه دقایق ابتدایی را پشت سر گذاشتیم بازیکنانم به شرایط بازی مسلط شدند. ما گل برتری را همانند دیدارهای قبلی در نیمه دوم به ثمر رساندیم. در ادامه با اعتماد به نفس بالا و به دور از شتاب زدگی از تک گل ارزشمند خود دفاع کردیم و مانع شکل گیری بازی تیم استقلال خوزستان شدیم.   ما موفق شدیم  این بازی شطرنجی را با پیروزی پشت سر بگذاریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

یزدی گفت: خدا را شاکرم که توانستیم بازی را ببریم ، بازی با قهرمان لیگ برتر جذابیت های خاص خودش را داشت، بچه های ما شایستگی های خود را در یک بازی سطح بالا نشان دادند. البته همانطور که شاهد بودیم استقبال خوبی از این بازی صورت نگرفت و بجز اندک هوادار متعصب گچسارانی استادیوم غدیر تقریبا خالی از تماشاگر بود. درصورتیکه اگر این بازی در گچساران برگزار می شد قطعا ورزشگاه مملو از هوادار فوتبال می شد و جوانان گچسارانی عاشق فوتبال با شور و شوق زیاد استقبال خوبی از این بازی بعمل می آوردند.

 اگر فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه ها به دنبال توسعه فوتبال هستند بجای انجام چند باره کار بدون کارشناسی انتقال تیم ها به شهرستان ها بایستی بازی های حذفی را در شهرستان های کمتر توسعه یافته از نظر فوتبال برگزار کنند.

کد خبر 270166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =