رعایت اصول ایمنی از اولویت‌های کار در پایانه‌های نفتی ایران است

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به توسعه برنامه‌های آموزشی ایمنی، گفت: افزایش ایمنی کار در اولویت‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران قرار گرفته است.

به گزارش شانا، سید پیروز موسوی در حاشیه جلسه مدیران ایمنی و آتش نشانی پایانه های نفتی ایران گفت: آتش‌نشانان شرکت پایانه‌های نفتی ایران همواره با برنامه‌ریزهای مدون و مانورها و دوره‌های آموزشی از لحاظ آموزشی و عملیاتی روزآمد هستند.

وی درباره برنامه‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران برای افزایش توانایی و بهره‌وری نیروهای ایمنی، بهداشت و محیط زیست (اچ‌اس‌یی)، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مختص آتش نشانان در اولویت اصلی بخش آموزش نیروی انسانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران است که در حال اجراست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، موسوی با تاکید بر باتجربه و عملیاتی بودن آتش‌نشانان شرکت پایانه‌های نفتی ایران، عنوان کرد: آتش نشانان ما در گذشته نیز دوره‌های آموزشی لازم را گذرانده‌اند و مهارت و تجربه کافی دارند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش علم ایمنی کارکنان در مناطق عملیاتی شرکت، گفت: معتقدیم آموزش و آگاهی نقش موثری در کارکرد صحیح کارکنان که با خطرهای بسیاری روبرو هستند، دارد و برنامه داریم برنامه‌های آموزشی مناسبی برای این افراد برگزار کنیم.

کد خبر 270189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =