شرکت پایانه های نفتی تلفیق صنایع نفت و دریانوردی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیام تبریک به مناسبت روز جهانی دریانوردی، این شرکت را تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی خواند.

به گزارش شانا، سید پیروز موسی در پیامی به مناسبت روز جهانی دریانوردی عنوان کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران با بهره‌گیری از تجربه‌های ارزشمند سرمایه انسانی متعهد و خلاق، امروزه به عنوان شرکت نمونه در ارائه خدمات دریایی، فنی و مهندسی در صنعت نفت شناخته شده است.

وی در این پیام آورده است: روز جهانی دریانوردی فرصتی مغتنم برای تبیین جایگاه مهم و راهبردی صنعت دریانوردی در پیشرفت اقتصاد کشور به شمار می آید.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران می افزاید: شرکت پایانه های نفتی ایران با تلفیق دو صنعت مهم و راهبردی نفت و دریانوردی، ماموریت‌های مهم کشور در حوزه دریافت، ذخیره سازی، واردات و صادرات نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی را با بهره گیری از خلاقیت، پویایی و کارآمدی نیروهای متعهد، با تجربه و دارای روحیه ایثار و جانفشانی انجام می دهد.

موسوی در پایان این روز را به فعالان عرصه دریا و دریانوردی، به‌ویژه همه تلاشگران شرکت پایانه‌های نفتی ایران و همکاران ارزشمند در مدیریت عملیات که همواره با شجاعت، تلاش و جانفشانی خود در پهنه نیلگون خلیج فارس و دریای عمان حماسه‌های ماندگاری را آفریدند تبریک و تهنیت عرض می گویم، موفقیت و استمرار این مسیر روشن و مقدس را برای این عزیزان از خداوند سبحان مسئلت می کنم.



کد خبر 270191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =