شرایط حضور در مناقصه‌های جدید نفتی اعلام می‎شود

معاون بررسی طرح‎های منابع هیدروکربوری شرکت ملی نفت ایران از تعیین شیوه ارزیابی متقاضیان طرح‎های توسعه‎ای صنعت نفت در قالب قراردادهای جدید نفتی خبر داد و گفت: شرایط حضور در مناقصه‌های جدید به‌زودی اعلام می‎شود.

به گزارش خبرنگار شانا، کریم زبیدی عنوان کرد: با توجه به اهمیت حفظ منافع ملی در مدل جدید قراردادهای نفتی، نحوه تعیین چارچوب ارزیابی شرکت‎های متقاضی حضور در مناقصات بین المللی به‎طور جامع بررسی شده است که نتیجه آن از طریق یک آگهی بین‎المللی به‎زودی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت ملی نفت ایران به‎زودی ارزیابی اولیه (Pre-qualification) متقاضیان حضور در پروژه‎های توسعه‎ای صنعت نفت را آغاز می‎کند.

زبیدی با بیان این‎که این ارزیابی در سطح شرکت‎های بین‎المللی انجام می‎شود، عنوان کرد: در فرایند ارزیابی، شرکت‎های متقاضی باید به مجموعه سوالاتی که در قالب چهار بخش مختلف تنظیم شده است، پاسخ دهند.

به گفته وی، این شرکت‎ها بر مبنای توانمندی‎ها و پروژه‎هایی که تاکنون در ایران و خارج از مرزهای کشورمان اجرا کرده‎اند، ارزیابی می‎شوند.

بر اساس اعلام شرکت ملی نفت ایران، متولی برنامه‎های پژوهشی و اجرایی ازدیاد برداشت این شرکت همچنین از نهایی شدن اعضای کمیته فنی- بازرگانی و کمیسیون مناقصات پروژه‎های بالادستی خبر داده و اعلام کرده است: این کمیته بر مبنای چارچوب اعلام شده، ارزیابی‎های تخصصی را درباره صلاحیت شرکت‎های بین‎المللی انجام می‎دهد.

کد خبر 270708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =