طرح گازرسانی به زاهدان تا پایان امسال افتتاح می شود

طرح گازرسانی به شهرستان زاهدان در استان سیستان و بلوچستان تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش شانا، محمدحسن تهرانی، مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در این باره گفت: این شرکت، همزمان با اجرای خط لوله هفتم سراسری، گازرسانی به صنایع و مشترکان خانگی این استان را در دستور کار قرار داد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان، افزود: این برنامه با گازرسانی به شهرستان ایرانشهر آغاز شد و تا نیمه نخست امسال، بیش از 10 هزار مشترک این شهرستان از مزایای گاز برخوردار شده اند.
 
تهرانی ادامه داد: افزون بر گازرسانی به بخش خانگی، دو نیروگاه گازی و سیکل ترکیبی بمپور و یک جایگاه سی ان جی نیز به شبکه سراسری گاز پیوسته اند.
 
وی با بیان به این که همزمان با اجرای خط انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان، 12 درصد از شبکه شهری زاهدان اجرا شده است، تصریح کرد: براساس برنامه، زاهدان و شهرهای اطراف آن، تا پایان امسال تحت پوشش کامل شبکه گازرسانی قرار می گیرند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: این موضوع به معنای آن است که صنعت گاز و به عبارتی، شرکت ملی گاز ایران، حرکت بزرگ دیگری برای رفاه، آسایش و آرامش خاطر مردم انجام داده است.
 
به گفته تهرانی، هم اکنون شبکه گازرسانی در شهرهای محمدان، ابتر، دلگان و بزمان، اجرایی شده و در ایرانشهر که تنها شهر گازدار استان به شمار می رود، توسعه شبکه گازرسانی به مراحل پایانی خود نزدیک شده است.
کد خبر 270726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =