نمایشگاه عکس آزادگان شمالی به طور رسمی گشایش می‌یابد

نمایشگاه عکس «آزادگان شمالی» با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) عصر یکشنبه (25 مهرماه) در خانه هنرمندان گشایش می‌یابد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت متن، در آستانه بهره‌برداری رسمی از طرح توسعه میدان مشترک نفتی آزادگان شمالی، نمایشگاه عکس «آزادگان شمالی» با حضور نورالدین شهنازی‌زاده، مدیرعامل شرکت متن، اکبر نعمت الهی، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، کرامت بهبهانی، مجری طرح توسعه این میدان و جمعی از مدیران شرکت چینی سی‌ان‎پی‎سی در نگارخانه «تابستان» واقع در خانه هنرمندان گشایش می‌یابد.  

طرح توسعه میدان آزادگان شمالی در 2 فاز و هریک با ظرفیت تولید 75 هزار بشکه نفت در روز اجرا می شود که بهره‌برداری از آن‎ها، تولید نفت از آزادگان شمالی در مجموع به ١۵٠ هزار بشکه در روز می رسد، هم اکنون فاز نخست این میدان اجرایی شده است و ایران روزانه 75 هزار بشکه نفت از این میدان مشترک برداشت می‎کند.

فاز نخست میدان آزادگان شمالی در قالب قراردادهای بیع متقابل توسعه یافته است. شرکت سی‌ان‎پی‎سی پیمانکار طرح توسعه این میدان است. 

نمایشگاه «آزادگان شمالی» که به همت روابط عمومی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) برگزار می شود، ساعت 16 تا 18 روزهای 24 تا 28 مهرماه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود. 

میدان نفتی آزادگان شمالی بخشی از میدان نفتی آزادگان است که در حدود ١٢٠ کیلومتری غرب اهواز (غرب رودخانه کارون) در منطقه مرز مشترک ایران و عراق در جنوب غرب ایران واقع شد است. 

کد خبر 270893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =