۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
  • کد خبر: 270931
سند جامع سلامت روان صنعت نفت رونمایی شد

رئیس شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از رونمایی سند جامع سلامت روانی، اجتماعی صنعت نفت همزمان با هفته بهداشت روان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از بهداشت و درمان صنعت نفت، شجاعی، رئیس شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با تاکید بر سیاست گذاری این سازمان در اجرا، نظارت و راهبری ارائه مراقبت‌های جامع یکپارچه سلامت در ابعاد جسمی، روانی- اجتماعی، گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در کنار ارائه خدمات طبی، سابقه طولانی در ارائه خدمات حوزه سلامت روانی- اجتماعی دارد و توانسته در این حوزه گام‌های موثری بردارد.

وی یکی از اقدام‌های مهم حوزه تشکیل شورای تخصصی سلامت روان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را تهیه و تدوین سند جامع سلامت روانی- اجتمای صنعت نفت اعلام کرد.

شجاعی ادامه داد:  35 کلینیک و  مرکز مشاوره سلامت روان در همه مناطق تحت پوشش سازمان خدمات پیشگیرانه در حوزه سلامت روان ارائه می‌دهند. 

وی افزود: هفته پایانی مهرماه (24 تا 30 مهر) به نام هفته بهداشت روان در کشور ما نام‌گذاری شده که عمده‌ترین هدف در این هفته افزایش آگاهی و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان است.

دهم اکتبر از سوی فدراسیون جهانی بهداشت روان (WFMH)  به عنوان «روز جهــــــانی بهـــــــداشت روان» نامگذاری شده است شعار امسال این فدراسیون، کرامت انسانی در سلامت روان، کمک‌های اولیه روانشناختی است.

 

 

کد خبر 270931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =