کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر برگزار می‌شود

انجمن انرژی‌های تجدیدپذیر ایران در روزهای 16، 17 و 18 آذرماه کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار شانا، این کنفرانس رویداد بزرگی به شمار می رود، زیرا با توجه به سیاست‌های جدید وزارت نیرو، فضای پسابرجام، لغو تحریم‌ها و پتانسیل خوب کشور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر، سرمایه گذاری در این بخش از توجه خاصی برخوردار شده است.

این رویداد بین‌المللی با حمایت سازمان انرژی‌های نو ایران، ستاد توسعه فناوری‌های تجدیدپذیر معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران برگزار می‌شود که از مهم‌ترین اهداف آن بررسی ویژگی‌ها و نقاط قوت بازار تجارت کشور در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است.

شرکت‌های معتبر بین‌المللی مانند وستاس، هوآوی و توربودن، نمایندگان اتاق‌های بازرگانی و بیش از 40 شرکت مطرح از کشورهای اروپایی و آسیایی در این کنفرانس حضور دارند.

توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر در کشورهای در حال توسعه نظیر ایران که اقتصادی مبتنی بر نفت دارند، بسیار دشوار و تدریجی بوده، زیرا نیازمند همکاری کلیه بازیگران داخلی و بین‌المللی است، خوشبختانه در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران در بین سیاست‌گذاران، صاحبان صنایع، دانشگاهیان و پژوهشگران شده است.

 

کد خبر 270946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =