فراخوان شرکت‎های اکتشاف و تولید خارجی برای حضور در مناقصات‎ قراردادهای نفتی

شرکت ملی نفت ایران در اطلاعیه‎ای اعلام کرد: شرکت‎های اکتشاف و تولید نفت و گاز (E&P) خارجی فرم ارزیابی صلاحیت را برای حضور در مناقصه‎های قراردادهای بالادستی صنعت نفت تکمیل کنند.

به گزارش خبرنگار شانا، در این اطلاعیه آمده است: «شرکت ملی نفت ایران در نظر دارد برای تعدادی از پروژه‎های اکتشاف و تولید (E&P) نفت و گاز ایران، طی چند دوره، مناقصه برگزار کند. به این وسیله از شرکت‎های اکتشاف و تولید (E&P) خارجی معتبر و واجد شرایط دعوت به عمل می آید تا در فرایند ارزیابی صلاحیت شرکت کنند.

پروژه‎های مورد نظر که به تدریج اعلام می‎شوند، بر اساس قوانین و مقررات ایران در فهرست مناقصه قرار گرفته و واگذار خواهند شد. اسناد ارزیابی صلاحیت و اطلاعات مرتبط مانند شیوه‎ها، معیار و رویه‎های ارزیابی از فردا (دوشنبه، 26 مهرماه- 17 اکتبر 2016) در تارنمای رسمی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir در دسترس خواهد بود.

لازم است متقاضیان یک نسخه از مدارک مورد نیاز و اطلاعات مرتبط با آن را به همراه فایل الکترونیکی تا 29 آبان ماه امسال (19 نوامبر 2016) به نشانی الکترونیکی ipc@nioc.ir و نشانی پستی تهران، خیابان کریمخان، خیابان حافظ، نرسیده به پل حافظ، ساختمان مرکزی ششم، طبقه پنجم، اتاق 501 ارسال کنند.

فهرست نهایی متقاضیان واجد شرایط، 17 آذر ماه امسال (هفتم دسامبر 2016) در تارنمای شرکت ملی نفت ایران منتشر می شود.»

کد خبر 270965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =