پتروشیمی با مقام سومی به کار خود پایان داد

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که به عنوان نماینده ایران در بیست و پنجمین دوره رقابتهای بسکتبال جام باشگاه های آسیا شرکت کرده بود، با کسب مقام سوم به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار شانا، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که با بازی های درخشان در جام باشگاه های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده بود، در این مرحله ابتدا به مصاف نماینده کشور چین رفت و در روزی که مستحق شکست نبود و تاپایان کوارتر سوم از حریف خود پیش بود، دردقایق  پایانی بازی غافلگیر شد و بازی برده را بانتیجه نزدیک 90 بر86  واگذار کرد تا از رسیدن به فینال باز بماند و به دیدار رده بندی برود.

شاگردان ،مهران شاهین طبع ، امروز صبح در دیدار رده بندی به مصاف تیم  الاهلی امارات رفتند که موفق شدند با ارائه یک بازی برتر حریف اماراتی خود را شکست دهند و بر سکوی سوم آسیا تکیه بزنند.

پتروشیمی در کوارتر اول با نتیجه  18 بر17 الاهلی امارات را پشت سر گذاشت سپس با ادامه این روند در پایان کوارتر دوم و پایان نیمه اول با نتیجه  40 بر 35 از حریف پیش افتاد.

پتروشیمی بند امام که نمی خواست مقام سومی را از دست بدهد فشار رابیشتر کرد و در کوارتر سوم  با نتیجه  71 بر 54 پیش افتاد و سرانجام در پایان با نتیجه قاطع 100 بر 74 حریف اماراتی خود را شکست داد تا با مقام سومی به کشور بازگردد.

 

کد خبر 271002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =