کارکنان شرکت اروندان با قوانین مبارزه با پولشویی آشنا می شوند

مدیر امور مالی شرکت نفت وگاز ارواندان از اتخاذ تهمیدات لازم برای آشنایی کارمندان این شرکت از قوانین مبارزه با پولشویی خبر داد.

به گزارش شانا، به نقل از شرکت نفت وگاز اروندان، غلامرضا عرفانی‌فر، گفت: برنامه های ویژه ای از جمله اطلاع رسانی گسترده از طریق استندهای تبلیغاتی، طراحی بروشور، تبلیغات مجاری و شبکه‌های اجتماعی در دستور کار مدیریت مالی شرکت نفت وگاز اروندان قرار گرفته است. 

در مواد 14 و 16 فصل چهارم دستورعمل اجرایی مبارزه با پولشویی در شرکت‌های تجاری و مؤسسات غیرتجاری اشاره شده است: «تمامی کارکنان تحت امر شرکت موظفند در صورت مشاهده معاملات و عملیات مشکوک مراتب را بدون اطلاع ارباب رجوع به مسئول مبارزه با پولشویی در هر شرکت اطلاع دهند.»

براین اساس مدیریت امور مالی  شرکت نفت و گاز اروندان نیز تمهیدات خاصی برای آشنایی کارکنان با قوانین و مقررات مبارزه با پولشویی در نظر گرفته است.

شرکت نفت و گاز اروندان، به دلیل قرار گرفتن بیش از ٥٠ درصد نفت قابل استحصال موجود در میدان‌های مشترک کشور در حوزه فعالیت این شرکت، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. میدان‌های مشترک موجود در حوزه این شرکت شامل میدان‌های آزادگان شمالی و جنوبی، یاران شمالی و جنوبی، یادآوران، سهراب و سپهر است که براساس برنامه ابلاغی به شرکت نفت و گاز اروندان، این شرکت موظف است تولید نفت خود را تا سقف یک میلیون و ١٠٠ هزار بشکه در روز در افق ١٤٠٤ افزایش دهد.

با توجه به میزان تولید در نظر گرفته شده در افق ۱۴۰۴، شرکت نفت و گاز اروندان پس از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به دومین شرکت بزرگ تولیدی تبدیل خواهد شد؛ به همین دلیل می‌توان گفت این شرکت یکــی از شرکت‌های تاثیرگذار در مسیر تحقق اهداف سند چشم انداز در بخش انرژی به شمار می‌رود.

کد خبر 271010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =