فرصت‌های سرمایه‎گذاری پتروشیمی در نمایشگاه «K» آلمان معرفی می شود

صنعت پتروشیمی ایران با مشارکت چند شرکت پتروشیمی حضوری گسترده در نمایشگاه لاستیک و پلاستیک (K) دوسلدورف آلمان دارد.

به گزارش شانا، نمایشگاه لاستیک و پلاستیک (K) دوسلدورف آلمان، بزرگترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در جهان به شمار می آید که از امروز (چهارشنبه، 28 مهرماه) آغاز بکار می‌کند.

در این نمایشگاه، بزرگان صنعت پتروشیمی جهان حضور دارند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع‌های پتروشیمی جم، امیرکبیر، غدیر و آبادان در این نمایشگاه حضور دارد.

مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس، مهدی شریفی نیک نفس، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی و همچنین علی ماجدی، سفیر ایران در آلمان فردا پنجشنبه (29 مهرماه) در دومین روز از برگزاری نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف سخنرانی می کنند و به تشریح فرصت‌های مختلف سرمایه گذاری، قابلیت‌ها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران می پردازند.

مدیران ارشد چند شرکت بزرگ اروپایی نیز قرار است با محور (چرا ایران؟) درباره صنعت پتروشیمی ایران سخنرانی داشته باشند.

مطابق اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی، در حاشیه نمایشگاه قرار است مذاکراتی با شرکت‌های بزرگ پتروشیمی جهان به ویژه شرکت‌های آلمانی با هدف سرمایه‌گذاری‌های جدید و همچنین انتقال فناوری انجام شود.

سه‌ سالانه پلاستیک آلمان بهترین مکان برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد استراتژیک مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود.

نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در بخش پژوهشی سبب شده نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده بدل شود.

سه‌سالانه پلاستیک آلمان بهترین رویداد برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد راهبردی مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود.

نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در قسمت پژوهشی سبب شده است نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده تبدیل شود.

کد خبر 271274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =