۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر: 271294
دست نشان: ماشین سازی را دست کم نمی گیریم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عقیده دارد بازی با ماشین سازی حساسیت خاصی ندارد و مانند دیگر دیدارهاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی شانا، نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره  وضع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از آغاز هفته نهم گفت: پس از شکست در برابر پیکان از لحاظ روحی و روانی با بچه ها کار کردیم و حالا همه مصمم هستند تا در برابر ماشین سازی به پیروزی برسیم. می خواهیم برای سربلندی مردم آبادان در این دیدار سه امتیاز را  کسب کنیم و درجدول به وضعیت خوب خودمان سروسامان بیشتری بدهیم.

وی درباره تقابل با تیم سابقش و فصل قبل در لیگ دسته یک و اتفاقاتی که بین او وماشین سازان رخ داد گفت: قرارداد من با ماشین سازی مربوط به مدیریت وقت آن باشگاه است. اتفاقا هنوز ارتباط من با مدیریت اسبق بسیار خوب و تنگاتنگ است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: همیشه مورد محبت مردم تبریز و هواداران ماشین سازی بوده ام و از این اتفاق بسیار خوشحالم. هیچ حساسیتی هم بابت این مسابقه وجود ندارد. تمامی اعضای کادر فنی و مدیریت ماشین سازی تغییر کرده اند و فقط دو بازیکن این تیم در  حال حاضر هستند که در زمان من هم حضور داشتند.

دست نشان ادامه داد: برای ماشین سازی احترام زیادی قائلم آنها از نظر بازیکن بسیار قوی و پرصلابت هستند. اگر هم در اینجای جدول حضور دارند به خاطر موقعیت جدیدشان است. باید به آنها فرصت داد تا هماهنگ شوند. به بچه ها گوشزد کردم که مراقبشان باشند چرا که بسیار خطرناکند. در بازی برابر ماشین سازی به هیچ وجه به جدول و فاصله مان با آنها توجهی نداریم ماشین سازی هم می تواند با ما هم امتیاز باشد.

وی درباره وضع عقیل اعتمادی و اشتباهات حسن هوری در یکی، دو بازی اخیر تصریح کرد: هنوز عقیل اعتمادی به آمادگی کامل نرسیده است او هنوز نیاز به زمان دارد. از طرفی درست است که حسن هوری در بازی قبل یک گل بد خورد اما در همان بازی چند توپ خوب را هم گرفت.

دست نشان تصیح کرد: اشتباه برای دروازه بان است و ممکن است برای هرکسی رخ بدهد. ما زمانی دست به تغییر در پست دروازه می دهیم که مطمئن شویم عقیل اعتمادی آمادگی لازم را دارد.  تیم ما بسیار جوان است و می توان  گفت حسن هوری تنها بازیکن باتجربه ماست، حال اگر بخواهیم او را هم از زمین بیرون بگذاریم دیگر بازیکن باتجربه ای در زمین نداریم. با این حال ما منتظر عقیل خواهیم ماند.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره آخرین وضعیت دنی سانتویا مهاجم کلمبیایی تیمش گفت: گروه فنی ما فیلم بازی های این بازیکن را در فصل گذشته دیده بود و به همین دلیل او را پسندیدیم و به خدمت گرفتیم اما حالا که به ایران آمده متوجه شدیم  از لحاظ بدنی در وضعیت خوبی قرار ندارد. هنوز هم مانند اعتمادی به شرایط لازم برای بازی کردن دست پیدا نکرده است. متاسفانه دوباره برایش مشکلات ویزایی به وجود آمد و بعد از چند روز غیبت از امروز در تمرینات حاضر شده است.

وی گفت: به طور طبیعی اکنون نمی توانیم از او استفاده کنیم اما برونو و کیم جواب اعتماد ما را داده اند و رشید آلبی بازیکن خوبی است اما هم پستی هایش از او بهتر هستند.

کد خبر 271294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =