ثبت‌نام چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری آغاز شد

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از آغاز ثبت‌نام شرکت‌های متقاضی برای حضور در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری خبر داد.

به گزارش شانا، مهدی عرشیان با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از اول دی‌ماه در اهواز برگزار و به مدت چهار روز دایر است.

وی با بیان این که نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری از سوی شرکت ملی حفاری ایران با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خوزستان برگزار می شود، افزود: علاقه مندان به حضور در این رویداد اقتصادی می توانند برای ثبت نام به سایت نمایشگاه به آدرس info@ahvazfair.ir مراجعه کنند.

عرشیان صنعت حفاری را از صنایع راهبردی در صنعت نفت جهان عنوان و اظهار کرد: این صنعت مهم از نظر دانش، تخصص و فناوری در ردیف پیچیده‌ترین صنایع فنی قرار دارد که در کشور ما از لحاظ تخصصی به طور کامل بومی شده است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران ادامه داد: در بیش از یک دهه گذشته در نتیجه تلاش سازندگان، صنعتگران و تعامل با شرکت‌های دانش بنیان و همیاری متخصصان و کارشناسان این مدیریت طیف وسیعی از قطعات و تجهیزات کاربردی صنعت حفاری مربوط به دکل‌ها، ماشین آلات، ادوات و ابزار مرتبط ساخت داخل شده است.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران روند بومی سازی قطعات و تجهیزات صنعت حفاری را در کشور مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به توانمندی‎ها و ظرفیت‎های داخلی و تعامل سازنده میان مراکز دانشگاهی، پژوهشی و تحقیقاتی و پارک‌های علم و فناوری، توجه به ارتقاء کیفی تولیدات، نوآوری و ابداعات در این بخش مورد اهتمام ویژه قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه تخصصی صنعت حفاری فرصت مغتنمی برای هم افزایی بین شرکت‎های فعال در عرصه صنعت حفاری و شرکت‎های برتر در حوزه ساخت قطعات و تجهیزات است تا از نزدیک با تعاملات سازنده و ارزیابی توانمندی‎ها و پتانسیل‎های موجود، ضمن شتاب بخشیدن به  روند تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز،  زمینه صدور کالا و خدمات به خارج کشور فراهم شود.

عرشیان افزود: تشکیل نشست‌های تخصصی، ارائه پنل‌های علمی، رونمایی از تجهیزات جدید ساخت داخل با استفاده از فناوری نوین، برنامه های بازدید از موقعیت‌های عملیاتی دستگاه‌های حفاری و جلسات مشترک مدیران ارشد شرکت با مدیران و نمایندگان شرکت‌های حاضر در نمایشگاه و اصحاب رسانه از جمله برنامه های پیش بینی شده در نمایشگاه چهاردهم صنعت حفاری خواهد بود.

کد خبر 271310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =