برگزاری بیش از 2 هزار نفر ساعت آموزش اصول ایمنی در شرکت خطوط لوله منطقه غرب

شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه غرب در 6 ماه نخست امسال 2 هزار و 670 نفر ساعت آموزش کد دار و فعالیت آموزشی در حوزه ایمنی، آتش نشانی و محیط زیست برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار شانا، میانگین ساعت آموزش برای هر نفر از کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری در این بازه زمانی حدود هفت ساعت بوده است.

جمع کل آموزش در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) پارسال چهار هزار و 740 نفر ساعت آموزش با میانگین 12 نفر ساعت آموزش برای کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکاری بوده است.

کارشناسان این واحد از ابتدای سال 94 تا کنون در 12 جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل خارج سازمانی با موضوع‎های کمیته سوخت، پدافند زیستی و کارگروه زلزله استانداری کرمانشاه شرکت کرده اند.

در این مدت 6 جلسه کمیته بحران و پدافند غیرعامل داخل سازمانی با موضوع‎های بهداشتی، ایمنی، آتش نشانی، محیط زیست، پدافندی و مدیریت بحران برگزار شده است.

منطقه غرب یکی از مناطق یازده‌گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که وظیفه انتقال نفت‌خام و فرآورده را در مسیرهایی به طول 21، 127، 171،236کیلومتر در ناحیه جغرافیایی غرب کشور برعهده دارد. مرکز این منطقه در شهر کرمانشاه و در جوار پالایشگاه کرمانشاه قرار دارد.


کد خبر 271314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =