شرکت خطوط لوله تهران بیش از 20 هزار نفرساعت آموزش برگزار کرد

مسئول آموزش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران از برگزاری 20 هزار و 527 نفر ساعت آموزش در در 6 ماه نخست امسال در این منطقه خبرداد.

به گزارش شانا، یوسف یعقوبی گفت: این آموزش ها شامل دوره های فنی و تخصصی، بهداشت، ایمنی و محیط زیست، عمومی و مدیریت و آموزش کارآموزان دانشگاهی بوده است.

 

وی افزود: در نیمسال نخست امسال ۶ هزار و ۷۲۰  نفرساعت آموزش فنی و تخصصی شامل دوره‎های شیرهای صنعتی، اصول و مبانی مخازن، مکانیک سیالات کاربردی، استانداردهای فلنچ، اصول نقشه خوانی PIPING برگزار شده است.

 

مسئول آموزش  شرکت خطوط لوله  و مخابرات نفت منطقه تهران اعلام کرد: مدیریت ایمنی فرآیند PSM، ایمنی در خطوط لوله نفت، رانندگی در مناطق سخت گذر، صدور پروانه کار، ایمنی در گودبرداری، ایمنی و بهداشت عمومی، ایمنی و بهداشت عمومی، ایمنی در جوشکاری و برشکاری و کمک‎های اولیه از جمله دوره‎های بهداشت، ایمنی و محیط زیست بوده که به میزان چهار هزار و ۳۰۰ نفرساعت برگزار شده است.

 

وی ادامه داد: در این بازه زمانی یک هزار و ۱۰۷ نفر ساعت دوره عمومی و مدیریت نیز  منطقه تهران برگزار شده که نظام سازماندهی و آراستگی محیط کار بر مبنای نظام 5S، مدیریت دانش، مهندسی ارزش، روش های تصمیم گیری و حل مسئله، استاندار ایزو 15001 و دوره های مرتبط با همکاران حراستی از جمله این دوره ها بوده است.

 

یعقوبی گفت: هشت هزار و ۴۲۰ نفرساعت آموزش به کارآموزان دانشگاهی در نیمه نخست امسال داده شده است.

 

کد خبر 271315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =