شرکت‎های اروپایی آماده مشارکت در صنعت پتروشیمی ایران هستند

شرکت‎های تاپسو و تیسن کروپ از آمادگی برای همکاری در پروژه های توسعه صنعت پتروشیمی ایران خبردادند.

به گزارش شانا، مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز چهارشنبه (28  مهرماه) در حاشیه نمایشگاه صنایع لاستیک و پلاستیک «K» دوسلدورف آلمان دردیدارهای جداگانه با مدیران ارشد شرکت‎های تاپسو و تیسن کروپ با تشریح وضع کنونی صنعت پتروشیمی ایران، ظرفیت‎های سرمایه گذاری را در بخش های مختلف این صنعت تشریح کرد.
 
بر اساس این گزارش، مدیران ارشد شرکت تاپسو با ابرازعلاقه برای همکاری در اجرای طرح های اوره و آمونیاک و همچنین متانول از آمادگی خود برای همکاری با شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران خبردادند.
 
در دیدار معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی با مدیران شرکت تیسن کروپ نیز دو طرف دیدگاه‎های خود را برای ارتقای سطح همکاری‎ها عنوان کردند و شرکت تیسن کروپ نیز آمادگی خود را برای مشارکت و همکاری در طرح های PVC اعلام کرد.

نمایشگاه لاستیک و پلاستیک «K» دوسلدورف آلمان، بزرگترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در جهان به شمار می آید که از دیروز (چهارشنبه، ٢٨ مهرماه) آغاز بکار کرد.

در این نمایشگاه، بزرگان صنعت پتروشیمی جهان حضور دارند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع‌های پتروشیمی جم، امیرکبیر، غدیر و آبادان در این نمایشگاه حضور دارد.

مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، عادل نژاد سلیم، مدیرعامل شرکت هلدینگ خلیج فارس، مهدی شریفی نیک نفس، مدیرعامل شرکت بازرگانی پتروشیمی و همچنین علی ماجدی، سفیر ایران در آلمان روز پنجشنبه (٢٩ مهرماه) در دومین روز از برگزاری نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف سخنرانی می کنند و به تشریح فرصت‌های مختلف سرمایه گذاری، قابلیت‌ها و دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران می پردازند.

مدیران ارشد چند شرکت بزرگ اروپایی نیز قرار است با محور (چرا ایران؟) درباره صنعت پتروشیمی ایران سخنرانی داشته باشند.

سه‌ سالانه پلاستیک آلمان بهترین مکان برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد استراتژیک مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود.

نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در بخش پژوهشی سبب شده نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده بدل شود.

نمایشگاه «K» آلمان بهترین رویداد برای پایه‌گذاری کسب‌وکار و ایجاد و رشد راهبردی مقاصد حرفه‌ای به شمار می‌آید و بالاترین تراکم نوآوری‌ها در سراسر جهان در زمینه لاستیک و پلاستیک را می‌توان در این رویداد شاهد بود.

نوآوری‌های پیشگام و تعداد بالای غرفه‌ها در قسمت پژوهشی سبب شده است نمایشگاه «k دوسلدورف» به کانونی برای ایده‌های بزرگ و تحولات آینده بدل شود.

کد خبر 271323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =