600 میلیارد تومان پروژه عمرانی در خوزستان در حال اجراست

مدیر نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت نفت، از اجرای پروژه های متعدد عمرانی با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان در استان خوزستان خبر داد.

به گزارش شانا، محسن امیریان گفت: پروژه های عمرانی وزارت نفت در این استان با حمایت‎ها و پیگیری‎های بیژن عالی پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت گرفته است.

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث و راه اندازی مراکز درمانی، راهسازی، بهسازی و نوسازی مدارس و احداث اماکن ورزشی است. 

مدیر نظارت بر پروژه های عمرانی وزارت نفت، یکی از مهمترین پروژه ها را احداث و راه اندازی بیمارستان 128 تختخوابه سوسنگرد عنوان کرد و گفت: احداث این بیمارستان پنج سال پیش و پس از 17 سال از آغاز به‎کار پروژه با 10 درصد پیشرفت از وزارت مسکن به وزارت نفت واگذار و دو سال پیش به مدیریت نظارت بر طر‎های عمرانی وزارت نفت تحویل شد که تا اکنون 60 درصد پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه وزارت بهداشت نیز در حال تهیه تجهیزات مدرن بیمارستانی است و طبق زمان‎بندی این بیمارستان تا پایان سه ماه نخست سال آینده راه اندازی می شود.

امیریان اعلام کرد: بیمارستان سوسنگرد جزومعدود بیمارستان های استاندارد کشور خواهد بود که با راه اندازی آن تحول زیادی در حوزه بهداشت و درمان منطقه غرب کارون ایجاد می شود. 

وی، با اشاره به گسترش توریست درمانی با راه اندازی این بیمارستان گفت: وزارت نفت تا کنون برای احداث این بیمارستان 100 میلیارد تومان هزینه کرده است و تامین همه تجهیزات و کارکنان بیمارستان طبق تعهدها از سوی وزارت بهداشت انجام می شود.

 

 

کد خبر 271347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =