۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
  • کد خبر: 271378
تحقق 100 درصدی تولید در شرکت نفت و گاز گچساران

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران موفق شد در نیمه نخست امسال از تعهدهای تولیدی خود فراتر رود.

به گزارش شانا، در جلسه پیش بینی تولید و بهره دهی چاه‌های نفت و گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران که  در دو بخش عملکرد چاه‌های نفت و گاز و بررسی وضعیت پروژه‌ها با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برای نیمه دوم سال تشکیل شد، کارشناسان فنی و عملیات مناطق نفتخیز جنوب با تشریح عملکرد تولید شرکت نفت و گاز گچساران در 6 ماهه نخست امسال، درباره تولید صیانتی از میدان‎های حوزه عملیاتی این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش اداره مهندسی بهره برداری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، در ادامه این جلسه نیز مدیران و کارشناسان، راه‌های دستیابی به دبی تولیدی این شرکت در پنج سال آینده را بررسی کردند.

همچنین، در بخش دوم  این نشست وضع پروژه‌های مرتبط با تولید مورد بررسی قرار گرفت و با تاکید مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب مقرر شد تمهیدات لازم برای راه اندازی واحدهای نمک زدایی گچساران 3 و بی بی حکیمه1 فراهم شود تا این واحد هرچه سریع‌تر تکمیل و راه اندازی شود.

جلسه‎های پیش بینی بهره دهی چاه‌های نفت و گاز (FORECAST) هر 6 ماه یک‌بار با هدف بررسی عملکرد شرکتهای بهره برداری مناطق نفتخیز جنوب و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات و موانع پیش رو با حضور مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب، مدیرعامل شرکت، مدیران فنی عملیاتی و تولید و کارشناسان برگزار می شود.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، یکی از شرکت‌های بهره بردار تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که وظیفه استخراج و بهره برداری از 23 میدان نفتی را در گستره چهار استان خوزستان،بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و فارس بر عهده دارد و همین ویژگی موقعیت این شرکت را در میان دیگر شرکت‌ها از درجه و اهمیت ویژه ای برخوردار کرده است.

کد خبر 271378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =