زیرساخت های گازرسانی به صنایع استان قزوین توسعه می یابد

زیرساخت های گازرسانی به صنایع استان قزوین با فعالیت های انجام شده از سوی شرکت گاز این استان توسعه می یابد.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی این استان گفت: تعامل و همکاری هرچه بیشتر میان این دو سازمان با هدف تسهیل و تسریع در گازرسانی به شهرک ها و واحدهای صنعتی الزامی است.
 
اسماعیل مفرد بوشهری افزود: با افتتاح طرح های گازرسانی به شهرک های صنعتی آبیک، حکیمیه و خرمدشت در هفته دولت امسال، در مجموع 13 شهرک صنعتی استان به شبکه سراسری پیوسته اند.
 
وی ادامه داد: هم اکنون امکان بهره برداری از مزایای گاز طبیعی برای تمام واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این شهرک ها فراهم شده است.
 
بوشهری اظهار کرد: شهرک های صنعتی بستر مناسبی برای سرمایه گذاری صاحبان صنایع فراهم می آورد و شرکت گاز نیز به عنوان یک سازمان خدمت رسان که توزیع انرژی در استان را بر عهده دارد، تمام توان خود را با هدف گازرسانی به واحد های صنعتی به کار بسته است.
 
در ادامه، حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: توجه ویژه در زمینه گازرسانی به صنایع استان و بهره مندی آن ها از این انرژی ارزان و پاک از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی است که امیدواریم با همکاری شرکت گاز این موضوع به بهترین شکل ممکن انجام شود.
 
به گزارش شانا، تسریع در گازرسانی به پارک صنعتی لیا، افزایش ظرفیت گازرسانی به فاز 3 شهرک صنعتی لیا، استقرار پست امداد در شهرک های صنعتی حکیمیه و آبیک و انجام فعالیت های لازم از سوی شرکت شهرک های صنعتی برای گازرسانی به شهرک صنعتی کوهین و... از جمله توافقات انجام شده در جلسه یادشده بوده است.
کد خبر 271379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =