منطقه 8 انتقال گاز به حالت آماده باش در آمد

مدیر منطقه 8 عملیات انتقال گاز اظهار کرد: با ورود موج سرما و کاهش شدید دمای هوا، کارکنان این منطقه به حالت آماده باش در آمده اند.

یدا... بایبوردی، مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز با اشاره به شرایط نامساعد جوی، برودت غیرمنتظره هوا و بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات استان های سردسیر کشور به خبرنگار شانا گفت: کارکنان تلاشگر این منطقه همچنان به صورت آماده باش، شبانه روز در تلاش هستند با آماده بکار نگهداشتن خطوط لوله و تاسیسات تقویت فشار، ارائه خدمات مطلوب و انتقال بهینه گاز به مصرف کنندگان، زمستان امسال را نیز با سربلندی سپری کنند.
 
بایبوردی افزود: این منطقه پیش از آغاز فصل زمستان با اتخاذ تدابیر ویژه و تمهیدات لازم از جمله تشکیل تیم های عملیاتی، شناسایی نقاط ضعف و قوت، رفع کمبودهای ابزاری و تامین امکانات و اقلام مورد نیاز، آمادگی مقابله با بحران های احتمالی زمستانی را دارد.
 
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز با تشریح موقعیت راهبردی محدوده تحت پوشش این منطقه عنوان کرد: شرایط خاص آب و هوایی مناطق شمال غرب و سردسیر بودن آن، فصل کاری را کوتاه تر کرده بطوری که با آغاز نیمه دوم سال، کارکنان ما هر لحظه امکان برودت هوا و تغییر شرایط جوی را ممکن می دانند.
 
وی با اشاره به این که برودت هوا مسئولیت کارکنان این منطقه را سنگین تر می کند، یادآور شد: امروزه گاز طبیعی افزون بر گرمابخشی به منازل، فرصت های ارزشمندی را برای به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور مهیا کرده است.
 
وی ادامه داد: امیدواریم با درست مصرف کردن این سوخت پاک ضمن جلوگیری از هزینه های مازاد و همچنین با ارائه خدمات مطلوب، رضایت هموطنان عزیزمان را فراهم کنیم.
کد خبر 271409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =