قیمت نفت سال 2017 در سطوح کنونی باقی می ماند

مدیرعامل شرکت انی ایتالیا گفت: قیمت نفت در سال 2017 نیز در سطح کنونی قیمت‎های امسال باقی خواهد ماند زیرا هم اکنون سطح ذخیره سازی‎های نفت خام جهان بالاست که باید مصرف شوند.

به گزارش روزنامه ایل سوله، کلادیو دسکالزی در مراسم اهدای جایزه شرکت انی (Eni Award 2016) به نخبگان تحقیقات در بخش انرژی که در محل کاخ ریاست جمهوری ایتالیا و با حضور سرجو ماتارلا، رئیس جمهوری این کشور و جمعی از مدیران این شرکت ایتالیایی برگزار شد، افزود: قیمت نفت تنها در سال های 2018 – 2019 اندکی افزایش می یابد و دلیل آن نیز کاهش سرمایه گذاری در صنعت نفت است که اکنون شاهد آن هستیم.

وی گفت: شرکت انی در طول تاریخ نشان داده است که مهارت خوبی برای شنا کردن در آب‎های متلاطم دارد و افزایس یا کاهش قیمت نفت در وضع این شرکت تاثیری نخواهد داشت.

مدیر عامل شرکت نفت ایتالیا، در این مراسم گزارشی پیرامون موفقیت‎های پارسال شرکت انی به‎ویژه در میدان نفتی کاشاگان قزاقستان ارائه کرد.

به گفته دسکالزی، آغاز تولید در میدان نفتی کاشاگان اگرچه تاثیری بر قیمت نفت نخواهد داشت اما برای ایتالیا، مخازن راهبردی به شمار می رود.

به پیش بینی وی، شرکت انی در این منطقه ظرف سه تا چهار سال آینده تولید زیادی خواهد داشت که سبب رونق در وضع تراز و نقدینگی این شرکت خواهد شد.

کد خبر 271450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =