590 کیلومتر شبکه گاز در استان بوشهر اجرا شد

شرکت گاز استان بوشهر در نیمه نخست امسال 590 کیلومتر شبکه و 22 کیلومتر خط انتقال گاز اجرا کرده است.

غلامعباس حسینی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر درباره فعالیت های این شرکت طی 6 ماه امسال به خبرنگار شانا گفت: براساس برنامه ریزی و تمهیدات انجام شده، شمار شهرها و روستاهای برخوردار از گاز استان بوشهر به سرعت در حال افزایش است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر افزود: در 6 ماه امسال 22 کیلومتر خط انتقال و افزون بر 590 کیلومتر شبکه گاز در سطح استان اجرا شده است.
 
وی ادامه داد: از این میزان شبکه گذاری، 74 کیلومتر سهم شهرها و بیش از 516 کیلومتر نیز سهم بخش روستایی بوده است.
 
حسینی در ادامه با اشاره به این که طی دو سال گذشته تمام توان خود را برای توسعه شتابان گازرسانی در استان بکار گرفته ایم، اظهار کرد: تاکنون 33 شهر و 249 روستای استان تحت پوشش شبکه گاز طبیعی قرار گرفته اند.
 
وی، گازرسانی به مناطق و بخش های مختلف استان به ویژه مناطق روستایی محروم و دور افتاده را از مهمترین اولویت های پیش رو برشمرد و عنوان کرد: تلاش های گسترده ای برای گازرسانی به حجم وسیعی از روستاهای استان از محل اعتبارات قانون بودجه در دستور کار قرار دارد.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: این روستاها طی امسال و سال آینده به تدریج به شبکه سراسری گاز متصل می شوند.
 
وی با قدردانی از تصمیمات ارزشمند در حوزه تامین اعتبار گازرسانی به روستاهای کشور، تحقق این مهم را زمینه ساز تحولی بزرگ در گازرسانی به نقاط محروم و نویدی شیرین در راستای محرومیت زدایی و در نتیجه توسعه زیرساخت ها در این مناطق عنوان کرد.
 
حسینی ادامه داد: تسریع در روند گازرسانی به روستاهای استان یکی از مطالبات اساسی این بخش به شمار می رود که اجرای آن، ضمن افزایش سطح رضایت مندی به فرآیند تولید در روستاها کمک کرده و از مهاجرت آن ها جلوگیری می کند.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه به نصب انشعاب در سطح استان اشاره کرد و گفت: کارکنان این شرکت با تمام توان در راستای پذیرش مشترکان جدید تلاش کرده و براساس برنامه های اعلام شده، تا پایان امسال 22 هزار انشعاب از سوی آن ها نصب می شود. 
کد خبر 271493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =