از گزارش دورنمای بازار جهانی نفت اوپک رونمایی می‌شود

گزارش اوپک در باره دورنمای بازار جهانی نفت (دابلیو او او) 2016 در تاریخ سه شنبه هشتم نوامبر 2016 (18 آبان ماه) در ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، منتشر خواهد شد.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک)، این گزارش که نخستین بار در سال 2007 انتشار یافت و دهمین نسخه آن در سال جاری در نمایشگاه و همایش بین‎المللی نفت ابوظبی (ای دی آی پی ئی سی)، منتشر خواهد شد، شامل بررسی و تحلیل عمیق از صنعت جهانی نفت و ارزیابی کاملی از پیش بینی های گوناگون در باره تحولات میان مدت و دراز مدت این صنعت است.

این گزارش مرجع مهمی در باره بخش های بالادستی و پائین دستی، عرضه و تقاضا، هزینه‎ها، سرمایه گذاری‎ها، تاثیر بالقوه سیاست‎ها و نقش تحولات پایدار است.

گزارش دورنمای بازار جهانی نفت اوپک، همچنین تحلیلی عمیق و کارشناسانه از چالش های زیاد و گوناگون و همچنین فرصت های رویاروی صنعت جهانی نفت ارایه خواهد داد.

عرضه دهمین گزارش دورنمای بازار جهانی نفت، برای نخستین بار در یک کشور عضو اوپک صورت می گیرد.

یک نسخه تعاملی این گزارش نیز از این تاریخ در پایگاه اینترنتی اوپک در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه و گردهمایی نفت ابوظبی 2016 با شعار «راهبردها برای چشم انداز تازه انرژی»، یکی از بزرگ‎ترین رخدادهای جهان در زمینه نفت و گاز خواهد بود که از هفتم تا دهم نوامبر (17-20 آبان ماه) با حضور 2300 شرکت و بیش از 95 هزار شرکت کننده، برگزار خواهد شد.

همچنین قرار است نشست عادی وزیران نفت و انرژی اوپک در تاریخ 30 نوامبر (10 آذر ماه) در وین پایتخت اتریش برگزار شود.

کد خبر 271502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =