روند گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان مطلوب است

نماینده مردم شهرستان چابهار در مجلس شورای اسلامی، عزم وزات نفت را برای توسعه گازرسانی در استان سیستان و بلوچستان، مطلوب ارزیابی کرد و گفت: شبکه گاز از ایرانشهر به زاهدان و زابل توسعه می یابد.

عبدالغفور ایرانژاد در گفت و گو با خبرنگار شانا، با اشاره به فعالیت های وزارت نفت در استان سیستان و بلوچستان در زمینه توسعه شبکه گاز اظهار کرد: وزارت نفت برای گازرسانی به این منطقه فعالیت های خود را آغاز و بستر مورد نیاز را فراهم کرده و چند مرتبه کارشناسان شرکت ملی گاز ایران در محل حضور یافته اما مشکل بودجه وجود دارد.

نماینده چابهار در مجلس افزود: قرار است از محل ردیف های دیگر، اعتبار مورد نیاز برای این طرح تامین شود زیرا گاز از عسلویه تا مرکز ایرانشهر به وسیله خط لوله ای به طول یکهزار کیلومتر انتقال یافته است؛ بنابراین، این شبکه تا چابهار و مرکز استان یعنی زاهدان و زابل توسعه می یابد.

این نماینده مجلس دهم، عزم وزیر نفت برای توسعه شبکه گاز در استان سیستان و بلوچستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: وزیر نفت بسیار به توسعه استان کمک می کند و ما نیز راضی هستیم امید می رود با تخصیص بودجه مناسب این موضوع نهایی شود.

حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز سه شنبه (٢٧ مهرماه) از خط لوله انتقال گاز ایرانشهر به زاهدان بازدید کرد.

 

کد خبر 271522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =