قراردادهای جدید نفتی سبب پویایی طرح‎های صنعت نفت می شود

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: الگوی جدید قراردادهای نفتی سبب شتاب در روند اجرای طرح‎های توسعه ای صنعت نفت و گاز می شود.

اسداله قره خانی در گفت‎و‎گو با خبرنگار شانا با اشاره به بخشی از مباحث مطرح شده در نشست دیروز (یکشنبه، دوم آبان ماه) اعضای کمیسیون انرژی با علی کاردر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: یکی از محورهای این نشست، فعالیت‎های عمرانی، توسعه ای و اجتماعی شرکت ملی نفت در مناطق نفت‎خیز بود که آقای کاردر در این زمینه مباحثی را مطرح کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی افزود: تاکید از سوی مهندس کاردر برای شتاب در روند اجرای طرح‎های توسعه‎ای صنعت نفت و گاز از دیگر محورهای مهم این نشست بود؛ از این رو، خوشبختانه الگوی جدید قراردادی نفت به تازگی تایید شده است که می تواند در این زمینه راهگشا باشد و سبب پویایی طرح‎های صنعت نفت شود.

وی گفت: مقرر شد، نشست‎های مشترک کمیسیون انرژی با مدیران شرکت ملی نفت ادامه یابد تا کمیسیون با دریافت پاسخ‌های لازم بتواند به شکل منطقی فعالیت های وزارت نفت را حمایت کند. 

سخنگوی کمیسیون انرژی تصریح کرد: رویکردهای کمیسیون انرژی و مدیر عامل و هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران به یکدیگر نزدیک تر شد.

ارائه گزارش عملکرد، برنامه و نیز قراردادهای شرکت ملی نفت ایران دستور کار دیروز (یکشنبه) کمیسیون انرژی بود. 

کد خبر 271549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =