بیمارستان صنعت نفت به صندوق‌های بازنشستگی واگذار نمی‌شود

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: در شرایط کنونی به هیچ عنوان بحث واگذاری بیمارستان صنعت نفت به صندوق‌های بازنشستگی مطرح نیست.

به گزارش خبرنگار شانا، حبیب الله سمیع، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، امروز (دوشنبه، سوم آبان ماه) در جلسه هم اندیشی پزشکان بیمارستان صنعت نفت به موضوع کاهش کارانه پزشکان این بیمارستان اشاره کرد و گفت: قانون پرداخت کارانه پزشکان بیمارستان صنعت نفت تا سال 93 اعتبار داشت و از آن تاریخ به بعد این پرداخت متوقف شد.

وی افزود: از اردیبهشت ماه سال 93 مجددا پرداخت کارانه به پزشکان تمدید شد، اما از شهریور امسال این تمدید نیز متوقف و مقرر شد تا در مورد این قانون، سازمان برنامه و بودجه تصمیم گیری کند که تا امروز هیچ تصمیمی در مورد پرداخت کارانه پزشکان از سوی این سازمان با ما اعلام نشده است.

سمیع تصریح کرد: با کاهش کارانه پزشکان، حقوق و دستمزد پزشکان بیمارستان صنعت نفت از 60 تا 40 درصد کاهش یافته که البته ما در پی حل مشکلات پزشکان بوده و شرایط به این شکل باقی نخواهد ماند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان این که باید از شیوه سنتی و استخدامی خارج شویم، عنوان کرد: در شرایط کنونی به هیچ عنوان بحث واگذاری بیمارستان صنعت نفت به صندوق‌های بازنشستگی مطرح نیست.

 

کد خبر 271551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =