وزارت نفت در حوزه خدمت رسانی به روستاها تندیس ویژه دریافت کرد

لوح قدردانی و تندیس ویژه خدمت رسانی به روستاهای کشور، در سومین همایش روز ملی روستا و عشایر از سوی معاون اول رئیس جمهوری به نمایندگی از وزیر نفت به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اهدا شد.

به گزارش شانا، در آئین پایانی سومین همایش «روز ملی روستا و عشایر» که صبح دیروز (یکشنبه، دوم آبان ماه) برگزار شد، حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به نمایندگی از بیژن زنگنه، وزیر نفت، لوح قدردانی و تندیس ویژه این همایش را از اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، دریافت کرد.
 
بر پایه این گزارش، تندیس ویژه همایش روز ملی روستا و عشایر به عنوان یکی از وزارتخانه های موثر در حوزه خدمت رسانی و توسعه روستایی به وزارت نفت و لوح قدردانی نیز به شرکت ملی گاز ایران به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه گازرسانی، اهدا شد.
 
در این همایش همچنین طرح های مشارکت مردمی در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاهای هفت استان کشور با حضور معاون اول رئیس جمهوری، به طور همزمان افتتاح شدند.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری در این همایش، گاز را به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های اصلی و عامل رشد و توسعه روستاها در کشور برشمرد و گفت: تا پایان سال 1396، تمام روستاهای قابل گازرسانی، از این نعمت الهی بهره مند می شوند. 

شرکت ملی گاز ایران در راستای ارائه خدمت گازرسانی به روستاها، تاکنون بیش از 21 هزار روستای کشور را از مزایای گاز برخوردار کرده است.
 
متن تدیس ویژه در ادامه می آید:
 
جناب آقای مهندس زنگنه
وزیر محترم نفت
 
توسعه روستاها مرهون تلاش های اندیشمند کارگزارانی است که باتدبیر و امید و روحیه جهادی در این عرصه نقش آفرینی می کنند.
 
بر خود وظیفه می دانم به مناسبت گرامیداشت روز روستا و عشایر؛ از تدابیر و زحمات ارزنده و بی شائبه جنابعالی و همکاران ساعی و تلاشگرتان در مسیر خدمت رسانی به روستاییان کشورمان سپاسگزاری نمایم.
 
امیدوارم با استعانت از الطاف الهی و در سایه تلاش های خدمتگزان صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، شاهد شکوفایی حداکثری ارزش های انقلاب اسلامی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در روستاها به عنوان کانون های تولید و ارزش آفرینی باشیم.
 
شایسته است تشکر اینجانب را به همه همکاران محترمتان در مجموعه تحت مسئولیت ابلاغ فرمایید.
اسحاق جهانگیری
کد خبر 271574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =