برگزاری 4 هزار نفر ساعت آموزش HSE در منطقه خوزستان

رئیس واحد سلامت، ایمنی و محیط زیست منطقه خوزستان، از برگزاری حدود 4 هزار نفر ساعت دوره آموزشی ایمنی در حوزه‎های مختلف در 6 ماهه امسال ویژه کارکنان منطقه خبر داد.

حسین کمایی، با اشاره به اهمیت نقش آموزش ایمنی برای کارکنان برای کاهش ضریب خطرات در حین کار به خبرنگار شانا گفت: در شش ماهه نخست امسال در بخش ایمنی حدود 992 نفر ساعت دوره آموزشی، در بخش بهداشت 808 نفر ساعت و در بخش پدافند غیرعامل 2 هزار و 200 نفر ساعت دوره آموزشی برای کارکنان برگزار شده است.

وی افزود: واحد اچ اس یی  منطقه خوزستان حدود 445 مورد بازدیدهای میدانی در حوزه‌های ایمنی، بهداشت و محیط زیست در این بازه زمانی داشته است.

رئیس واحد سلامت، ایمنی و محیط زیست شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه خوزستان، برگزاری و انجام مانور، نصب علائم هشدار دهنده با نکات ایمنی و انجام ماموریت‎های موثر در رفع آلودگی‎های مواد نفتی را از جمله اقدامهای دیگر این واحد در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

حوزه عملیاتی منطقه خوزستان، گستره وسیعی از استان خوزستان را در بر می گیرد، به گونه ای که در جنوب استان  از آبادان تا ماهشهر و در شمال تا پل زال و محدوده منطقه لرستان واقع شده است.

این منطقه دارای 1300 کیلومتر خطوط لوله 10  تا 30  اینچ و 11 مرکز انتقال نفت و تأسیسات به اضافه ناحیه فنی آبادان است که روزانه یک میلیون و 100 هزار  بشکه مواد نفتی را انتقال می دهد.

مراکز انتقال نفت و تاسیسات تابعه منطقه خوزستان شامل مرکز انتقال نفت شهید یوسف زاده باغبان (بیدرویه)، تاسیسات اندیمشک، مرکز انتقال نفت شهید زنگنه (سبزآب)، مرکز انتقال نفت شهید شمعونی (عبدالخان)، مرکز انتقال نفت شهید عقیلی دهنوی (نظامیه)، مرکز انتقال نفت شهید چمران، مرکز انتقال نفت شهید لرستانی، مرکز انتقال نفت سیدی آبادان، مرکز انتقال نفت شهید علیان (خوردورق)، مرکز انتقال نفت شهید ساکی (مایل 40) و مرکز انتقال نفت امین باوی می شود.

کد خبر 271585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =