مسیر خط لوله انتقال محدوده روستاهای ازنا تسطیح شد

عملیات آزادسازی حریم خطوط و تسطیح مسیر و احیاء گرده ماهی در محدوده روستاهای ازنا با همکاری واحدهای فنی و ستادی منطقه مرکزی انجام شد.

به گزارش شانا، رضا کریمی نور عینی، رئیس واحد نگهداری و تعمیرات خط شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، گفت: در این عملیات رفع تعرضات کشاورزی و احیا گرده ماهی و بازگشایی مسیر خطوط 10،16،26 و 26 اینچ لوپ انجام شد.

وی، با اشاره به فعالیت یک هفته ای گروه تسطیح و آزادسازی منطقه مرکزی ادامه داد: این عملیات پس از ابلاغ اخطاریه و پایان مهلت زمانی به منظور رفع تعرضات متجاوزان به حریم خط و عقب نشینی از محدوده حریم خط و با حکم دادستان خرم آباد مبنی بر آزادسازی حریم خطوط، با حضور حراست منطقه مرکزی و هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی اجرا شد.

کریمی نور عینی، با اشاره به اسکن دقیق محل خطوط اعلام کرد: پس از تسطیح خطوط، گرده ماهی خطوط ایجاد و احیا شد و در محل‌های مورد نیاز لوله های آب رو برای زمین های کشاورزی نصب شد.

منطقه مرکزی یکی از مناطق یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است. این منطقه وظیفه انتقال نفت‌خام به پالایشگاه‌های اراک و تهران و همچنین تامین سوخت مصرفی شهرها و روستاهای استان لرستان، همدان، مرکزی و قم را بر عهده دارد.

این منطقه اداره خطوط متعددی از نفت‌خام و فرآورده‌های نفتی در محدوده استان‌های لرستان، مرکزی، همدان، اصفهان و قم را بر عهده دارد که مجموع خطوط لوله تحت مدیریت این منطقه 1595 کیلومتر است.

 

کد خبر 271591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =