گاز رسانی در سال‎های اخیر شتاب گرفت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: توسعه شبکه گاز رسانی در سال‌های اخیر به یکی از محورهای خدمت رسانی وزارت نفت بدل شده است.

غلام محمد زارعی در گفت و گو با خبرنگار شانا با اشاره به خدمات وزارت نفت در حوزه گازرسانی اظهار کرد: یکی از عملکردهای مطلوب وزارت نفت، توسعه شبکه گاز است که در سال‌های اخیر شاهد رشد شتابان گاز رسانی ها هستیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن افزود: استفاده از ظرفیت‌های قانونی، اولویت بندی در مناطق و استفاده از روش‌های مطلوب، برای رساندن انرژی گاز به روستاها از اقدامات موثر بوده که در پایداری روستاها نقش ایفا می کند.

این نماینده مجلس دهم گفت: انرژی و راه‌های حمل و نقل از زمینه های بستر سار توسعه هستند. از این رو، با انتقال گاز به بخش‌های روستاهای ضمن حفظ محیط زیست، اقتصاد روستا نیز رونق می یابد.

زارعی ابراز امیدواری کرد که انرژی گاز همه دامنه های زاگرس را پوشش دهد تا محیط زیست این مناطق بهبود یابد و بستر رشد صنایع نیز در این مناطق پیش از گذشته فراهم شود.

لوح قدردانی و تندیس ویژه خدمت رسانی به روستاهای کشور، در سومین همایش روز ملی روستا و عشایر از سوی معاون اول رئیس جمهوری به حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به نمایندگی از وزیر نفت اهدا شد.

کد خبر 271611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =