ایمنی عملیات پایانه صادرات میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است

رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه گفت: دقت و ایمنی بالای راهنمایان و کارکنان عملیات پایانه میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است.

به گزارش شانا،  کارشناسان مطالعات اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به منطقه پارس جنوبی و بازدید از پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه، با نحوه صادرات میعانات گازی و تاسیسات این پایانه آشنا شدند.

غلامعباس حیدری، رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه درباره اهمیت راهبردی این پایانه به کارشناسان سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: شرکت پایانه‌های صادراتی مواد نفتی عملیات صدور میعانات گازی از پایانه پارس جنوبی را عهده دار است.

وی افزود:‌ دقت و ایمنی بالای راهنمایان و کارکنان عملیات پایانه میعانات عسلویه در جهان کم نظیر است و این نیروهای توانمند و عملیاتی رکورد بستن سه نفتکش روی گوهای شناور را در زمان کمتر از یک ساعت دارند.

حیدری گفت: استفاده از تازه‎ترین فناوری‌های اندازه‌گیری حجمی میعانات گازی با بهره‌گیری از سامانه‎های انتقال دیجیتال رایانه‌ای FIELD BUS و MOD  BUS این منطقه را به عنوان نمونه کامل استفاده از سامانه‎های میتـرینگ مطرح کرده است.

رئیس پایانه صادرات میعانات گازی عسلویه ادامه داد: اکنون انتقـال میعـانات گازی به کشتی‌ها به ‎وسیلـه‌ گوی‌های شناور (SPM) انجام می‌شود.

کد خبر 271641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =