تارتار:  می خواهیم دوباره در کورس قهرمانی باشیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی از داور داربی بوشهر راضی نیست چرا که عقیده دارد داور در حد این بازی نبوده و با اشتباهات وی احتمال داشت نتیجه دیگری برای تیم پارس جنوبی رقم بخورد.

  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی   پس از برد 2 بر 1 تیمش در داربی بوشهر برابر ایرانجوان به خبرنگار شانا گفت: داور علاوه بر تصمیم اشتباه در چند صحنه، یک پنالتی نیز برای تیم پارس جنوبی نگرفت، با گرفتن این پنالتی و موقعیت شناسی بازیکنان می توانستیم با اختلاف گل بیشتری تیم ایرانجوان را شکست دهیم.

وی افزود : داور  به اشتباه برای حریف پنالتی گرفت  و در صورت گل شدن آن پنالتی  شاید آنها به بازی بر می گشتند و نتیجه دیگری برای این دیدار رقم می خورد.

تارتار اشاره ای هم به 3 شکست گذشته تیمش داشت و گفت: در سه هفته گذشته نیز در یکی از بازی ها به دلیل اشتباه مسلم کمک داور متحمل شکست شدیم که تمام کارشناسان داوری نیز این اشتباه را پذیرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی  در مورد نحوه بازی بازیکنانش در دیدار با ایرانجوان بوشهر گفت: از بازیکنانم در این بازی راضی هستم زیرا توانستند تمامی تاکتیک های برنامه ریزی شده را در زمین اجرا کنند و یکی از دو گل تیم پارس جنوبی جم را از روی کار تاکتیکی به ثمر رساندند.

تارتار گفت: پیش از بازی با دیدن فیلم دو بازی خانگی و بیرون از خانه تیم ایرانجوان بخوبی آنها را آنالیز و نسبت به نقاط ضعف و قوت بازیکنان آشنایی کافی پیدا کردیم.

وی  گفت: در هفته آینده نیز به مصاف فجر سپاسی شیراز می رویم و در تلاشیم با گرفتن سه امتیاز این بازی به رده های بالای جدول صعود کنیم.

  برای جام حذفی نیز برنامه داریم و با تمام توان در این رقابت ها حاضر خواهیم شد.

تیم فوتبال پارس جنوبی هم اکنون با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول مسابقات لیگ دسته یک کشور قرار دارد.


کد خبر 271657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =