رزمایش پدافند غیرعامل در پتروشیمی ایلام برگزار شد

رزمایش پدافند غیر عامل با هدف تولید پایدار در حوزه‌های فنی و مهندسی، زیست محیطی و مقاوم سازی مخازن در پتروشیمی ایلام برگزار شد.

به گزارش شانا، مهرداد شهپر، رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام در مراسم برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل افزود: این شرکت به عنوان مجتمع بزرگ صنعتی در تلاش است در راستای تولید پایدار با رعایت اصول پدافند غیرعامل به ویژه در حوزه‌های فنی مهندسی، سایبری و زیست محیطی با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات اطفای حریق بر کیفیت رزمایش پدافند غیرعامل بیفزاید.

وی افزود: پتروشیمی ایلام با هدف ایمنی بالا ساختمان‌های مقاوم در برابر انفجار، مقاوم سازی اطراف مخازن و استفاده از تجهیزات پیشرفته و تمرین مانورهای متعدد بر کیفیت پدافند غیرعامل افزایش می دهد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، شهپر گفت: امروز با پیشنهاد سپاه استان ایلام رزمایش مشترکی اجرا شد که در این رزمایش بمباران هوایی و آتش سوزی در مخازن انجام می شود که این رزمایش با اطفای حریق و امداد و نجات توان عملیاتی خود را افزایش می دهند.

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام هدف دیگر این رزمایش را اجرای تدابیر مقام معظم رهبری درباره پدافند غیر عامل دانست و گفت: خود را متعهد به اجرایی فرامین مقام معظم رهبری می کنیم و آمادگی خود را برای مقابله با دشمن اعلام می کنیم.

کد خبر 271669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =