شرکت‌های نفت و گاز فراساحلی ایران در نمایشگاه انرژی آمستردام شرکت می کنند

نمایشگاه انرژی فراساحلی 2016 آمستردام هلند، امروز و فردا با حضور ده‌ها شرکت نفت و گاز فراساحلی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش شانا، روزهای سه شنبه و چهارشنبه (چهارم و پنجم آبان ماه) بیش از 12 هزار کارشناس، متخصص، سرمایه گذار و خریدار انرژی و بیش از 650 شرکت فعال در حوزه انرژی در دریا از سراسر جهان در نمایشگاه انرژی فراساحلی 2016 آمستردام هلند شرکت خواهند کرد.

این نمایشگاه در مساحتی بیش از 25 هزار متر مربع برگزار می‌شود، به موازات برگزاری نمایشگاه، نمایندگان بزرگترین بازیگران در صنعت انرژی در دریا ایده‌ها و نتایج دستاوردهای خود را در کنفرانس 2 روزه‌ای با عنوان ورود به عصر نوین ارائه می‌کنند.

شرکت‌های ایرانی فعال در حوزه نفت و گاز در دریا نیز در این نمایشگاه در بخش مربوط به ایران در مساحتی افزون بر 250 متر مربع پروژه‌های خود را معرفی می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین برنامه های حاشیه  این نمایشگاه، برگزاری دومین کنفرانس فراساحلی ایران در هلند و حضور ده‌ها شرکت ایرانی و اروپایی فعال در حوزه نفت و گاز فراساحلی در این کنفرانس است.

علیرضا جهانگیری، سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند سخنران افتتاحیه این کنفرانس خواهد بود، مدیرانی از شرکت‌های ملی نفت ایران، نفت و گاز پارس، ایدرو، فلات قاره، نفت و گاز خزر، شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC)، همچنین نمایندگان بانک مرکزی و صندوق ضمانت صادرات و سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های فنی ایران نیز در این کنفرانس درباره زمینه‌های سرمایه گذاری خارجی در پروژه‌های نفت و گاز ایران سخنرانی می‌کنند.

نمایندگان شرکت‌های مشاوره مالی و حقوقی و نیز آژانس ضمانت صادرات هلند و بانک ایران و اروپا در این کنفرانس یک روزه آخرین تحولات مثبت در باره تسهیل سرمایه گذاری خارجی در حوزه نفت و گاز ایران را مورد بحث قرار خواهند داد.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در هلند، پارسال با برگزاری کنفرانس چشم‌انداز پروژه‌های نفت و گاز ایران، زمینه بسیار مناسبی برای ارتباطات شرکت‌های اروپایی و هلندی با شرکت‌های ایرانی فراهم آورد.

کد خبر 271698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =