نمایندگان صنعت نفت ایران در نمایشگاه انرژی فراساحلی   هلند شرکت کردند

نمایندگان صنعت نفت ایران در پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی در نمایشگاه آفشور انرژی 2016 که در هلند بر پا شده است، برای جذب سرمایه‎های خارجی تلاش می‎کنند.

به گزارش شانا، در نمایشگاه فراساحلی انرژی 2016 که از دیروز (سه‎شنبه، چهارم آبان ماه) در آمستردام، پایتخت هلند، برگزاری آن آغاز شده است، هفت مؤسسه به نمایندگی از صنعت نفت ایران حضور یافتند.

شرکت ملی نفت، انجمن شرکت های مهندسی و پیمانکاری نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت سی بی سی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مرکز همکاری های تجاری و صنعتی ایران و هلند، شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا) و شرکت ایران ال‎ان‎جی، از جمله نمایندگان جمهوری اسلامی در نمایشگاه فراساحلی انرژی هلند به شمار می‎آیند.

نمایشگاه فراساحلی انرژیهلند تنها نمایشگاه ویژه فعالیت‎های فراساحلی در هلند است که از سال 2008 میلادی تاکنون به صورت سالانه برگزار می‎شود. در نمایشگاه امسال، 650 شرکت حضور یافته‎اند و پیش‎بینی می‎شود شمار بازدیدکنندگان این رویداد به 11 هزار و 500 نفر برسد.

افزون بر این، کنفرانس فراساحلی انرژی 2016 نیز همزمان با نمایشگاه یاد شده در جریان است که در آن، چند سخنرانی، نشست فنی، کلاس آموزشی و برنامه‎های حاشیه‎ای دیگر برگزار می‎شود.

کد خبر 271754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =