مصرف نفت سفید منطقه گیلان 61 درصد کاهش یافت

مصرف نفت سفید منطقه گیلان با کاهش 61 درصدی طی هفت ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال به 29 میلیون و 212 هزار لیتر رسید.

علی اصغر عباسی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، با بیان این که این فرآورده در قالب چهار کالابرگ از ابتدای امسال تاکنون در منطقه توزیع شده است، به خبرنگار شانا گفت: از این مقدار نفت سفید، پنج میلیون و 472 هزار لیتر در مناطق سخت گذر و مابقی در نقاط فاقد گاز طبیعی داخل شهرستان های استان توزیع شده است.

وی، با اشاره به پایان مهلت کالابرگ قبلی تا پایان مهرماه از اعلام کالابرگ های جدید به شماره های 104، 204، 304 و 504 در تاریخ 12 مهرماه امسال و با مهلت دریافت از 15 مهرماه تا 15 آبان خبرداد و افزود: برای رفاه مردم و متقاضیانی که موفق به دریافت کالابرگ قبلی نشده اند، این تاریخ تا 15 آبان ماه تمدید شده و برای عموم قابل دریافت است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان، با تاکید بر تسریع در دریافت کالابرگ ها از سوی متقاضیان درخواست کرد با توجه به برودت هوا و نیاز به سوخت، پس از هر بار اعلام کالابرگ نسبت به دریافت، مصرف و یا ذخیره سازی سوخت خود از فروشندگی های مجاز اقدام کنند و گرفتن سهمیه را به ماه های پایانی سال موکول نکنند.

مصرف بنزین در منطقه گیلان از مرز 623 میلیون لیتر گذشت

وی، میزان مصرف بنزین و گازوئیل در این بازه زمانی (فروردین تا مهرماه) را به ترتیب 623 میلیون و 617 هزار لیتر و 238 میلیون و 350 هزار لیتر و با افزایش پنج درصدی بنزین و کاهش یک درصدی گازوئیل اعلام کرد.

عضو کارگروه تامین سوخت استان گیلان، همچنین وضع تامین، نگهداشت و توزیع سوخت از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی کارکنان در بخش های مختلف ستادی و عملیاتی این شرکت پیش بینی می کنیم که شاهد بروز مشکلی در راستای سوخت رسانی در هیچ یک از بخش های صنعتی، کشاورزی و خانگی در نیمه دوم امسال نباشیم.

کد خبر 271781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =