واحد جدید بنزین سازی پالایشگاه نفت تهران به زودی عملیاتی می شود

مدیر مالی شرکت پالایش نفت تهران گفت: طرح مطالعاتی واحد جدید بنزین سازی شرکت پالایش نفت تهران تا دو ماه آینده تمام و تا سه ماه آینده وارد مرحله اجرا می شود.

فریدون ورشوساز در گفت و گو با خبرنگار شانا افزود: مطالعات راه اندازی واحد جدید بنزین سازی شرکت پالایش نفت تهران آغاز شده و هم اکنون در حال انتخاب پیمانکار هستیم.

وی، بهسازی پالایشگاه نفت تهران را نیز در دستور کار این شرکت عنوان کرد و گفت: برنامه دیگر این شرکت، روزآمد کردن پالایشگاه است تا بتوانیم فرآورده های سنگین را که هم اکنون با ارزش کمتری در بازار عرضه می شود به فرآورده های سبک و با مرغوب تر تبدیل و پالایشگاه و سهامداران را از حاشیه سود بالا بهره مند کنیم.

این مقام مسئول، تلاش برای تامین منافع پالایشگاه و سود سهامداران از طریق بهینه سازی استفاده از انرژی و ماشین آلات و بالا بردن بهره وری کارکنان را از دیگر برنامه های شرکت پالایش نفت تهران اعلام کرد.

وی در ادامه از کاهش ضایعات در پالایشگاه نفت تهران خبر داد و آن را یکی از دستاوردهای مثبت این شرکت برشمرد.

ورشوساز افزود: امیدمان فقط به اعلام نرخ دولت نیست که دولت نرخ ها را بالا ببرد یا قیمت نفت خام را پایین بیاورد تا سود شرکت تامین شود بلکه دنبال بهینه سازی شرکت و تامین منافع سهامداران از روش های مختلف هستیم.

مدیر مالی شرکت پالایش نفت تهران ابراز امیدواری کرد که این شرکت بتواند به هدایت پول های سرگردان به سمت بورس کمک کند.

 

کد خبر 271989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =