مرتجی: نفت و گاز تا همین‌جا شاهکار کرده است

سرمربی فصل گذشته تیم منیزیم فردوس معتقد است نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا دست به کاری بزرگ زده است.

شهرداد مرتجی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا اظهار کرد: حضور تیم هندبال نفت و گاز گچساران در جمع 4 تیم برتر آسیا، اتفاق فرخنده‌ای برای هندبال ایران است. آن‌ها بازی‌های قابل قبولی انجام دادند و نفت و گاز تا همین‌جا شاهکار کرده است. 

سنگربان پیشین تیم ملی هندبال ایران درباره شکست نفت و گاز در نیمه نهایی توضیح داد: نماینده خوب کشورمان در نیمه‌نهایی کار بسیار دشواری پیش رو داشت. النور تیمی قدرتمند در عربستان و آسیاست و به یقین دیدارهای تدارکاتی بیشتری نسبت به نفت و گاز گچساران داشت.

وی ادامه داد: نماینده ایران دیدارهای تدارکاتی متعددی نداشت و شاید این یکی از دلایل شکست برابر النور باشد. البته همانطور که گفتم این باخت، خللی به کار بزرگ نماینده کشورمان وارد نمی‌کند. 

کارشناس هندبال در پاسخ به این پرسش که آیا نفت و گاز شانسی برای کسب سکوی  سوم آسیا دارد؟ گفت: ببینید حریف امشب بچه‌ها، لخویای قطر است. تیمی بسیار قدرتمند که از بازیکنان برجسته اروپایی هم بهره می‌برد. آن‌ها تدارک زیادی برای این رقابت‌ها داشته‌اند. امیدوارم نفت و گاز ایران، امشب هندبالی زیبا مقابل این تیم پرستاره و مقتدر به نمایش بگذارد. 

وی افزود: به هرحال حضور تیم خوب نفت و گاز گچساران در جمع 4 تیم قاره کهن، نام هندبال باشگاهی ایران را در آسیا زنده کرد. برای جوانان خوب نفت و گاز در دیدار سخت امشب آرزوی موفقیت می‌کنم. 

نوزدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی باشگاه‌های  آسیا امشب در امان، پایتخت اردن به پایان می‌رسد. 
کد خبر 272371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =