۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
  • کد خبر: 272465
سبک نوین در صنعت گاز کشور

مدیران و کارکنان پرتلاش و ارزشمند مجتمع گاز پارس جنوبی به سبک نوین و پویا در صنعت گاز کشور دست یافته‌اند و بزرگان صنعت گاز کشور نیز از این سبک تبعیت می‌کنند.

اعتقاد دارم مجتمع گاز پارس جنوبی در 18 سالگی تاسیس خود به بلوغ فکری و عقلی رسیده است و با کوله‌باری از دانش و تجربه برای تحقق چشم‌انداز توسعه‌ کشور گام برمی‌دارد.
 
18 سال پیش این مجتمع با تامین سه درصد از گاز کشور فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون افزون بر تامین بیش از 60 درصد نیاز گاز کشور، نقشی اساسی در صادرات میعانات گازی ایفا می کند.
 
مجتمع گاز پارس جنوبی در بدو تاسیس با کم‌ترین آمار نیروی انسانی عهده دار تامین انرژی کشور شد و هم اکنون با مدیریت کردن هفت پالایشگاه بزرگ، زمینه‌ اشتغال 11 هزار نفر نیروی انسانی متخصص با تجارب ارزشمند را در کارنامه‌ درخشان خود ثبت کرده است. 
 
آینده‌ این مجتمع در صنعت گاز کشور بسیار روشن و درخشان است. با همت، تلاش و برنامه‌ریزی دقیق پنجره‌ایی برای شما متخصصان به طرف آینده باز شده که کاملا روشن، واضح و شفاف است.
 
این مجتمع با همت فرزندان این مرز و بوم در آینده‌ای نزدیک با تامین 82 درصد از گاز کشور، 14 پالایشگاه بزرگ را در جهت آسایش و رفاه مردم کشور با تمام تلاش اداره خواهد کرد.
 
راهبرد و سبک مدیریتی کارکنان و متخصصان در مجتمع گاز پارس جنوبی توسعه و تهاجم خواهد بود. مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم، با اتکا به دانش و توان نیروهای جوان و پرانرژی کشور بعد از پایان طرح توسعه‌‌ پالایشگاه‌های پارس جنوبی، برنامه‌ریزی و تجارب ارزشمند خود را به سمت پروژه‌های فرزاد، پارس شمالی، گاز تحویلی از کیش و سیری گسیل خواهند داد.
 
در همین حال باید تمام تلاش خود را در مسیر تحقق برنامه‌ها و اهداف راهبردی به کار ببندیم و باورمان این است که اگر چیزی را نتوانیم اندازه‌گیری کنیم، هرگز نمی‌توانیم آن را پایش و مدیریت کنیم. شرکتی به موفقیت دست خواهد یافت که برنامه‌ریزی داشته باشد و شاخص‌ها و اهداف راهبردی را پایش کند و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کند.
 
در این مسیر، ارتباط موثر با کارکنان را باید همواره سرلوحه‌ کارهایمان قرار دهیم و همین ارتباطات و همدلی‌ها سازمان را محکم و در مسیر پیشرفت و شکوفایی قرار می‌دهد.

مسعود حسنی

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی

کد خبر 272465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =